کد خبر : 1554923 | 28 شهریور 1397 ساعت 10:53 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

آزمون سخت ایلی استان و تقوی 

دو سرمربی موقت در آرزوی تثبیت جایگاه

در هفته پیش روی لیگ برتر دو مربی به طور موقت تیم های خود را هدایت خواهند کرد اما در صورت نتیجه گیری ممکن است حکم سرمربیگری آنها امضاء شود.

دو سرمربی موقت در آرزوی تثبیت جایگاه

به گزارش "ورزش سه"، ایلی استان مربی رومانیایی فولاد بعد از برکناری سیروس پورموسوی تیم فولاد را تمرین داد و به نظر می رسد باشگاه روی او برای سرمربیگری نظر مثبتی دارد. از آنجایی که باشگاه فولاد اعلام کرده بود گزینه بعدی سرمربیگری اش ایرانی است و فرصت کافی برای این انتخاب داشت به نظر می رسد بیشتر با ادامه حضور ایلی استان به عنوان سرمربی موافق است. 


البته که ایلی استان برای اثبات شایستگی های فنی خود کار سختی را پیش رو دارد به این خاطر که باید فولاد را در خانه تیم سپاهان به میدان بفرستد. تیمی که با 12 گل زده در 6 بازی بهترین عملکرد را در فاز حمله داشته است. امیر قلعه نویی با وجود پیروزی 3-1 تیمش در بازی با شهرداری ماهشهر به شدت از شاگردانش انتقاد کرد و حالا بازیکنان سپاهان منتظرند سوت آغاز بازی با فولاد زده شود تا یک بار دیگر رضایت امیر قلعه نویی را به دست بیاورند. 


محمد تقوی هم بعد از رفتن جان توشاک به طور موقت هدایت تیم تراکتورسازی تبریز را به دست آورده است. 


محمد تقوی هم  همانند ایلی استان در هفته اول سرمربیگری میهمان است و در گام نخست باید تیمش را در خانه تیم پدیده به میدان بفرستد. تیمی که صدر جدول را در اختیار دارد و در جام حذفی هم با حذف ذوب آهن دست بکار بزرگی زده است. 
طبیعتا اگر ایلی استان ومحمد تقوی خواهان سرمربیگری در تیم های فولاد و تراکتورسازی باشند باید از این آزمون سخت عبور کنند. هر چند عدم پیروزی دراین دیدارها موجب نمی شود این دو مربی چیز زیادی را از دست بدهند و به همان جایگاه قبلی خود که مربی است برمی گردند. 


جالب اینکه باشگاه تراکتورسازی هم همانند فولاد در مورد آینده تیم بیانیه داشته با این تفاوت که گفته سرمربی بعدی تیم خارجی است.

دیدگاه‌ها