کد خبر : 1554961 | 28 شهریور 1397 ساعت 13:21 | 63K بازدید | 0 دیدگاه

بدون تردید بازی با پرسپولیس دشوار است؛

فریرا: صادقانه بگویم، مقابل استقلال ترسیده بودیم

سرمربی پرتغالی السد قطر درباره دیدار مقابل استقلال و صعود به نیمه نهایی و جدالی که با پرسپولیس خواهند داشت، صحبت کرده است.

فریرا: صادقانه بگویم، مقابل استقلال ترسیده بودیم

به گزارش ورزش سه، ژسوالدو فریرا سرمربی پرتغالی تیم السد قطر که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان توانست استقلال ایران را از پیش رو ببرد، در گفتگو با سایت ای اف سی در مورد این جدال گفت: بازی در تهران برای ما ساده تر بود. در دیدار برگشت استقلال با قدرت کامل به نبرد ما آمد و با هدف جبران اختلاف 2 گله ی دیدار رفت بازی کرد. آنها نزدیک بود که گل سوم را هم به ما در انتهای بازی بزنند و ما می ترسیدیم که کار به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود. اما توانستیم بازی را کنترل کنیم و سپس یک گل دیرهنگام به ثمر برسانیم تا به نیمه نهایی صعود کنیم.

 

وی ادامه داد: این درست است که موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی قادر به استفاده از آنها نبودیم. وقتی شما با یک تیم 10 نفره بازی می کنید، لزوما به این معنا نیست که آنها ضعیف هستند. استقلال نشان داد که یک تیم قدرتمند است ولی ما هم قدرتمان را با رسیدن به نیمه نهایی نشان دادیم.

 

سرمربی باتجربه تیم السد درباره مصاف با پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اظهار داشت: هیچ تردیدی نیست که دیدار با پرسپولیس سخت خواهد بود. ما قبلا در دور گروهی با آنها بازی کرده ایم، ولی این بار تقابلمان کاملا متفاوت است. همه دیدیم که آنها چگونه مقابل الدحیل به بازی برگشتند و نتیجه را عوض کردند. نیاز داریم که در زمان مواجهه با پرسپولیس در بهترین حالت باشیم. این مسابقه مثل یک فینال است.

 

او افزود: الان، ما نیاز به تمرکز روی بازی لیگ مقابل الریان داریم و سپس می توانیم به شکل بهتری درباره نیمه نهایی آسیا فکر کنیم. مطمئن هستم که تجربه کافی برای این بازی های سخت که پیش رویمان هست داریم، چه بازی های داخلی و چه دیدارهای آسیایی.

دیدگاه‌ها