کد خبر : 1555183 | 29 شهریور 1397 ساعت 20:25 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

قاسمی:حذف از جام حذفی را جبران می کنیم

آرمان قاسمی کاپیتان تیم فوتبال پیکان می گوید می تواند برای تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان به میدان برود.

قاسمی:حذف از جام حذفی را جبران می کنیم 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع تیم فوتبال پیکان که در دیدار مقابل پارس جنوبی در مسابقات جام حذفی تیمش را به دلیل جراحی بینی همراهی نکرده بود اکنون در شرایط بازی قرار گرفته و می گوید می تواند در هفته هفتم مقابل صنعت برای پیکان به میدان برود. او در این خصوص می گوید: من در تعطیلات نیم فصل به دلیل مشکل تنفسی مجبور به جراحی بینی ام شدم و به همین دلیل تا بهبود کامل اجازه بازی نداشتم برای همین در دیدار مقابل پارس جنوبی نتوانستم برای پیکان بازی کنم و از نتیجه ای که حاصل شد و حذف از رقابت های جام حذفی ناراحت شدم.


وی افزود: مطمئن باشید ما آن نتیجه را جبران خواهیم کرد. البته فراموش نکنید ما مقابل پارس جنوبی در ضربات پنالتی از صعود به مرحله یک هشتم جا ماندیم وگرنه ما در 120 دقیقه اجازه باز شدن دروازه را به حریف ندادیم. 


او در ادامه گفت: پیکان خط دفاعی خوبی دارد و همین کار حریفان را مقابل ما سخت کرده است. البته خوب بودن ما در رقابت های امسال فقط معطوف به خط دفاعی مان نیست و مهاجمانمان هم تا بدین جا خوب کار کرده اند اما چون مدافعان پیکان از سال گذشته کنار یکدیگر بودند و تغییرات در این خط کمتر بوده برای همین دفاع تیمی پیکان بیشتر به چشم می آید. در کل پیکان از سال گذشته خیلی بهتر بازی می کند و مطمئنا اگر همین طور خوب پیش برویم می توانیم بالاخره بعد از پاک کردن حرف و حدیث های سال گذشته به کسب سهمیه آسیایی نزدیکتر شویم و مهر آسیایی بودن را بر تیم پیکان بزنیم.


قاسمی در آخر به بازی سخت مقابل صنعت نفت آن هم در آبادان اشاره می کند و می گوید: بالطبع شرایط آب و هوایی آبادان با وجود آنکه در آخرین روزهای تابستان مقابل این تیم بازی خواهیم داشت سخت است چون رطوبت در این شهر زیاد است و این تن بچه ها را خسته خواهد کرد اما مطمئنم ما از پس آنها برخواهیم آمد. درست است شکست مقابل پارس روی شرایط روحی بچه ها تاثیرگذار شده است اما ما در خیلی از مواقع با وجود قرار داشتن در چنین شرایطی توانستیم از پس حریف بربیاییم و نتیجه را به سود خود کنیم. همه تیم با انگیزه پیروزی و صعود به جدول رده بندی به آبادان می رویم و مطمئنا آن چیزی خواهد شد که برایش تلاش می کنیم و هدف بزرگ پیکان است.

 

دیدگاه‌ها