کد خبر : 1555213 | 30 شهریور 1397 ساعت 08:19 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت عجیب استفان آنتیگا در نشست مربیان

کولاکوویچ: امیدوارم با خاطره خوب صوفیه را ترک کنیم

سرمربیان تیم های ملی ایران، بلغارستان و آمریکا پیش از آغاز دور دوم رقابت های قهرمانی جهان نظرات خود را در مورد رقبا بیان کردند.

کولاکوویچ: امیدوارم با خاطره خوب صوفیه را ترک کنیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور دوم رقابت های والیبال قهرمانی جهان از روز جمعه به میزبانی شهر صوفیه بلغارستان برگزار می شود. سرمربیان تیم های ایران، آمریکا و بلغارستان پیش از آغاز این دور از رقابت ها پاسخگو سوالات خبرنگاران بودند. این جلسه که با غیبت استفان آنتیگا سرمربی تیم ملی کانادا همراه بود.

 

کولاکوویچ: امیدوارم صوفیه را هم مثل وارنا با خاطرات خوب ترک کنیم

 

خوشحال هستیم که در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان در صوفیه حضور داریم. ما تمام تلاش خود را در این مرحله انجام خواهیم داد و بازی به بازی پیش خواهیم رفت. ما خاطرات خوبی از وارنا داریم و امیدواریم که صوفیه را نیز مانند وارنا با خاطرات خوبی ترک کنیم.

 

1338034

 

اسپراو: تیم های خوبی در گروه ما حضور دارند

 

از حضور در مرحله دوم هیجان زده هستیم. ما در مرحله قبلی، مسابقاتی داشتیم که بعضا خیلی سخت و برخی نیز آسان بودند. من فکر می کنم همه تیم های این گروه، خوب هستند و والیبال را به خوبی بازی می کنند. مسابقات این مرحله برای همه هوادارن والیبال در سراسر جهان، جالب خواهد بود.

 

کنستانتینوف: رقابت مقابل این رقبا اصلا ساده نیست

 

پیش از هر چیز از همکارانم به خاطر زحمات زیادی که در مرحله نخست کشیدند، تشکر می کنم و به آنها تبریک می گویم. بهترین تیم های جهان در مرحله دوم مسابقات حضور دارند و به همین خاطر، کیفیت مسابقات بالاتر است و ما باید بهتر بازی کنیم. بازی در مقابل این حریفان اصلا ساده نیست ولی من امیدوارم با حمایت هواداران، عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

دیدگاه‌ها