کد خبر : 1555461 | 31 شهریور 1397 ساعت 10:09 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایران – هند؛ تکرار خاطرات شیرین گذشته

تیم ملی نوجوانان که در اولین گام جام ملت های آسیا در مالزی با دو گل مغلوب تیم اندونزی شد دوم مهر در دومین بازی خود به مصاف تیم هند می رود.

به گزارش "ورزش سه"، هند میزبان دوره قبل این رقابت ها بود که البته جام جهانی را هم در سال 2017 برگزار کرد. در سال 2016 نبرد ایران و هند در جام ملت های آسیا با سه گل به سود شاگردان عباس چمنیان خاتمه یافت و اکنون بازی پیش رو می تواند یادآور خاطرات خوب گذشته باشد. تیم ملی با شکست در بازی با اندونزی حالا باید به طور حتم هند را از پیش رو بردارد چرا که عدم دست یابی به سه امتیاز این مسابقه حتی ممکن است موجب عدم صعود ایران از مرحله گروهی شود و در این صورت ایران شانس صعود به جام جهانی را هم از دست خواهد داد.


در بازی ایران مقابل هند که در سال 2017 برگزار شد زننده یکی از گل های ایران محمد قادری بود و دو گل دیگر هم توسط شریفی به ثمر رسید.


ترکیب تیم نوجوانان در بازی با هند را سعید آهنی، امیرحسین اسماعیل زاده، طاها شریعتی، امیرحسین خدامرادی، محمد شریفی، وحید نامداری، سیدرضا موسویان، محمد قادری، احمدرضا جلالی، الهیار صیادمنش و علی غلامزاده تشکیل می دادند. هم اکنون با توجه به شرایط سنی هیچ یک از این بازیکنان در ترکیب تیم ایران در مالزی حاضر نیستند.


جام ملت های آسیا در 4 گروه 4 تیمی در مالزی در حال برگزاری است. از هر گروه دو تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند و تیم های پیروز دراین مرحله به جام جهانی زیر 17 سال در سال 2019 صعود خواهند کرد.


ایران در جام ملت های آسیا مالزی در گروه c با تیم های ویتنام، هند و اندونزی همگروه است.

 

دیدگاه‌ها