کد خبر : 1555902 | 01 مهر 1397 ساعت 13:13 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی فروزینونه - یوونتوس

دو تیم فروزینونه و یوونتوس، امشب مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

پیش بازی فروزینونه - یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آلگری در هر 4 بازی خود در این فصل به پیروزی دست پیدا کرده اند و به دنبال کسب پنجمین پیروزی و تثبیت جایگاهشان در صدر جدول هستند. بیانکونری ها شرایط خوبی را تجربه می‌کنند و از همین رو به دنبال کسب هشتمین قهرمانی پیاپی در سری آ خواهند بود.

 

بانوی پیر در روز چهارشنبه در چمپیونزلیگ مقابل والنسیا به میدان رفت و توانست به پیروزی برسد ولی در این بازی اتفاق غیرمنتظره ای برای آنها رخ داد. رونالدو با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد و یووه 60 دقیقه، 11 نفره در زمین حاضر شد و البته 2-0 پیروز میدان شد.

 

 

1336861

 

 

حالا نگاه ها به سوی رونالدو است که پس از اتفاق ناخوشایندی که روز چهارشنبه تجربه کرد، به دنبال اثبات توانایی‌های خود در این بازی خواهد بود.

 

فروزینونه با 3 شکست و 1 تساوی در قعر جدول سری آ قرار گرفته است. آنها هنوز موفق به زدن گلی نشده اند و باید دید که یووه در این دیدار مقابلشان چه نمایشی خواهد داشت.

 

بیانکونری ها از همراهی اسپیناتزولا، دی شیلیو، بارزالی و داگلاس کاستا به علت مصدومیت محروم هستند و حضور خدیرا هنوز مشخص نیست. فروزینونه نیز پاگانینی، گوری، دیونیسی و سودیمو را به همراه نخواهد داشت.

 

دو تیم تا به حال 4 بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که 3 پیروزی برای یووه و 1 تساوی به دست آمده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1338827

دیدگاه‌ها