کد خبر : 1556601 | 04 مهر 1397 ساعت 08:51 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

پایان روند پیروزی‌های پیاپی بایرن

کوواچ به اولین ایستگاه رسید

بایرن مونیخ در پنجمین دیدار خود در فصل جدید بوندس‌لیگا در مقابل آوگسبورگ به تساوی 1-1 رضایت داد تا نوار پیروزی‌های پیاپی‌ این تیم بعد از چهار پیروزی قطع شود.

کوواچ به اولین ایستگاه رسید

به گزارش "ورزش سه"، بایرن در شروع بازی لئون گورتزکا را در پست دفاع چپ به کار گرفته بود و نیکو کوواچ تصمیم گرفته بود در نیمه‌ی اول به داوید آلابا استراحت بدهد. نتیجه‌ی این تغییرات تاکتیکی چندان به نفع بایرن نبود و بایرنی‌ها نتوانستند مثل بازی‌های گذشته کنترل میدان را بدست بگیرند.

 

با اینکه بازی نه چندان خوب بایرن صرفاً تقصیر گورتزکا نبود ولی در نیمه‌ی دوم بعد از تعویض گورتزکا با آلابا روند بازی بایرن به مراتب روان‌تر شد. بایرنی‌ها در نیمه‌ی دوم از بی‌هدف دواندن توپ در میدان خودداری می‌کردند و بیشتر به سمت دروازه‌ی حریف پیش‌روی می‌کردند.

 

بایرن در کل بازی 15 شوت به سمت دروازه داشت و آوگسبورگ 11 شوت. از این شوتها 8 شوت بایرن در چهارچوب دروازه بود ولی شاگردان کوواچ تنها توانستند یکی از آنها را به گل تبدیل کنند. گلی که در دقیقه‌ی 48 بازی توسط آرین روبن به ثمر رسید. ساندرو واگنر بارها فرصت‌های گلزنی را از دست داد که مهمترین آنها در دقیقه‌ی 41 اتفاق افتاد. قبل از پایان نیمه‌ی اول شوت عالی سرژ گنابری هم با واکنش زیبای آندریاس لوته دروازه‌بان آوگسبورگ دفع شد.

 

1339721

 

و در نهایت مانوئل نویری که به ندرت اشتباه می‌کند با اشتباه خود مستقیماً باعث به ثمر رسیدن گل تساوی‌بخش آوگسبورگ شد. نویر در دقیقه‌ی 86 برای دفع کردن کرنر ارسالی از دروازه بیرون آمد و توپ را از دست داد. توپ زیر پاهای جفری گوویلو افتاد و شوت او توسط فلیکس گوتزه با سینه تغییر جهت داد تا وارد دروازه‌ی بایرن شود. فلیکس گوتزه بازیکن سابق بایرن که از این تیم کنار گذاشته شده بود به این ترتیب از غول باواریا انتقام گرفت. البته آوگسبورگ رویهم‌رفته استحقاق یک امتیاز از این بازی را داشت. آنها در مقابل بایرن خوب جنگیدند و به خصوص در نیمه‌ی اول نگذاشتند غول بزرگ فوتبال باشگاهی آلمان بر بازی حاکمیت داشته باشد.

دیدگاه‌ها