کد خبر : 1559257 | 14 مهر 1397 ساعت 21:20 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 2 – 0 اودینزه؛ یک قربانی دیگر

یوونتوس موفق شد در تورین با 2 گل اودینزه را مغلوب کند.

یوونتوس 2 – 0 اودینزه؛ یک قربانی دیگر

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس همانند هفته های اخیر کار دشواری برای کسب 3 امتیاز نداشت و موفق شد با 2 گل بنتاکور و رونالدو، اودینزه را نیز به صف قربانیان خود اضافه کرده و رکورد کسب امتیازات کامل در سری آ را استمرار بخشد.

 

بازی با برتری یوونتوس آغاز شد و رونالدو می توانست در دقیقه 6 دروازه اودینزه را باز کند اما ضربه او بعد از برخورد به بهرامی به کرنر رفت. در دقیقه 19 پیانیچ فرصت خوبی برای زدن گل برتری یوونتوس داشت اما شوت محکم او با اختلاف کمی از کنار دروازه اودینزه به بیرون رفت.

 

1342793

 

حملات بیانکونری ادامه یافت و در نهایت این تیم در دقیقه 32 با ارسال دقیق کانسلو و ضربه سر محکم بنتاکور از مقابل دروازه به گل اول در خانه دست یافت.

 

یک دقیقه بعد یوونتوس می توانست به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه سر زیبای مانژوکیچ روی ارسال دیبالا با مهار دیدنی دروازه بان اودینزه همراه شد.

 

اما در دقیقه 39 به گل دوم رسید. مانژوکیچ با پاس رو به بیرون خود رونالدو را صاحب فرصت کرد و این ستاره پرتغالی بایک ضربه محکم به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

در دقیقه 44 اودینزه بهترین فرصت را برای کاهش اختلاف به دست آورد اما ضربه باراک به دیرک دروازه یووه برخورد کرد تا نیمه نخست با برتری 0-2 میزبان به اتمام برسد.

 

اودینزه نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 باز هم صاحب فرصت شد اما ضربه لاسانا روی خط دروازه توسط امره جان برگردانده شد. در دقیقه 62 باراک یک بار دیگر روی دروازه شزنی خطرساز شد اما ضربه او با اختلاف کمی باز هم راهی به دروازه نیافت.

 

1342794

 

در دقیقه 73 اودینزه یک موقعیت دیگر در نیمه دوم ایجاد کرد اما این بار ضربه پوستو توسط شزنی مهار شده و دروازه یوونتوس بسته ماند.

 

در دقیقه 77 و روی پاس برناردسکی، رونالدو در محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه او با مهار دیدنی اسکوفت همراه شد.

 

در دقیقه 86 کانسلو با یک ضربه محکم از راه دور می توانست زننده گل سوم لقب گیرد اما باز هم دروازه بان اودینزه مهاری دیدنی از خود نشان داد تا در نهایت یوونتوس 0-2 اودینزه را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها