کد خبر : 1560105 | 18 مهر 1397 ساعت 12:17 | 19.8K بازدید | 1 دیدگاه

دغدغه کادرفنی بدون ملی پوشان و خارجی ها

روزهای فیفا، تراکتور را جوان کرد

تراکتورسازی در روزهای برگزاری مسابقات ملی از نظر بازیکن بسیار خالی می شود و این موضوع به یک دغدغه مهم برای تیم تبدیل شده است.

روزهای فیفا، تراکتور را جوان کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، تراکتورسازی در این فصل با جذب مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی 3 کاپیتان تیم ملی و البته نفرات خارجی برجسته و چند ستاره لیگ برتر تیم پرمهره ای را در اختیار دارد.


سرخپوشان فوتبال تبریز که این فصل لقب کهکشانی ها را یدک می کشند، یکی از شانس های قهرمانی در لیگ هجدهم هستند و به همین خاطر هواداران آذربایجانی بسیار به تیم شان دل بسته اند.


در این شرایط اما یک دغدغه مهم برای کادرفنی تراکتورسازی به وجود آمده؛ اینکه در روزهای فیفا تمرینات تراکتور خالی از نفرات کلیدی می شود و تعداد بازیکنان حاضر در تمرینات بسیار کم می شود. این روزهاکه اردوهای تیم ملی فوتبال برای حضور در جام ملت های آسیا برگزار می شود، حاج صفی، دژاگه و شجاعی به تیم کی روش می روند و این 3 مهره ترکیب ثابت در تمرینات مدت زیادی غیبت می کنند.


از سوی دیگر با توجه به اینکه در فیفادی ها لیگ برتر تعطیل است، آنتونی استوکس، یوکیا سوگیتا و لی اروین 3 بازیکن خارجی و تاثیرگذار تراکتورسازی نیز به کشورهایشان می روند و چند روزی به استراحت می پردازند. به عبارت بهتر در فیفادی ها کادرفنی تراکتورسازی 6 بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد و دیر اضافه شدن آنها قبل از بازی بعدی تیم مشکلاتی را ایجاد می کند.


غیبت چندروزه خارجی ها و ملی پوشان در تمرینات تراکتور باعث می شود تا کادرفنی نتواند مانند روزهای کوران مسابقات از آنها استفاده کند و همین امر شرایط را سخت می کند. اگرچه این مساله در تیم های حرفه ای فوتبال دنیا هم اتفاق می افتد و  نمی شود ایرادی به آن وارد کرد اما طبیعی است برای مربیان انتخاب ترکیب تیم در بازی بعدی با توجه به غیبت این تعداد بازیکن دشوار باشد.


تراکتورسازی که این فصل یکی از شانس های قهرمانی است، به همه بازیکنان خود برای رسیدن به این مهم نیاز دارد و از این رو باید دید کادرفنی سرخپوشان تبریزی چه راه حلی برای ضربه نزدن غیبت آنها در تمرینات پیدا خواهند کرد.

 

البته این شرایط فرصت مناسبی در اختیار نفرات جوان و بازیکنانی که کمتر درترکیب تیم بازی کرده اند، قرار می دهد تا خودشان را به کادرفنی نشان دهند و بتوانند شانسی برای حضور خود در ترکیب تیم دست و پا کنند. بازیکنانی که با حضور ستاره ها نتوانسته اند مثل تیم های سابق شان در ترکیب اصلی باشند.

دیدگاه‌ها