کد خبر : 1560636 | 20 مهر 1397 ساعت 19:13 | 96.8K بازدید | 0 دیدگاه

قبلا دوپاس هم به هم نمی دادند

آران: 10 نفره پرسپولیس را 4 تایی کردیم

سرمربی تیم نوجوانان استقلال می گوید بازیکنان این تیم به جز کسب نتیجه خوب برابر پرسپولیس، بازی زیبایی هم به نمایش گذاشت.

آران: 10 نفره پرسپولیس را 4 تایی کردیم

 

محمد آران بعد از پیروزی 4 بر یک برابر پرسپولیس در دربی نوجوانان به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر که این نتیجه خوب اتفاق افتاد.  ما بازی رفت را در زمین پرسپولیس یک بر صفر باخته بودیم که در آن زمان من سرمربی این تیم نبودم. ولی با لطف خدا و با آنالیزی که کرده بودیم توانستیم بازی را ببریم.


او ادامه داد: هم فوتبال خوبی و زیبایی بازی کردیم و هم نتیجه خوبی گرفتیم. قبلا دو پاس نمی توانستیم به هم بدهیم اما حالا شرایط تیم با گذشته فرق کرده است. 10 دقیقه آخر بازی را به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان مان  10 نفره بازی کردیم و در کل نمایش خوبی داشتیم.


آران  در پاسخ با این سوال که آیا بازیکن ملی پوشی عضو تیم نوجوانان استقلال است یا نه هم گفت: یک ملی پوش نونهالان داریم که دروازه بان دوم ما است و من خودم او را به تیم آورده ام اما بقیه بازیکنان ما ملی پوش نیستند.


سرمربی تیم امیدهای استقلال در مورد بازیکنان مستعد نوجوانان استقلال هم می گوید: بله بازیکنان با استعداد داریم. بازیکنان تیم های پایه براساس تلاش و کوشش و راهنمایی های درست می توانند پیشرفت کنند. ما بازیکنان با استعداد زیادی داریم که پیشرفت آنها بستگی دارد  به حمایت باشگاه و خانواده هایشان که آنها را در مسیر درست قرار بدهند. در نیم فصل 2 بازیکن از سایپا و پیکان و یک بازیکن گم نام جذب کردیم که این لذت بخش است که می توانیم با بازیکنان کم نام و نشان کار کنیم.


او در مورد شعرهای عجیبی که بازیکنان استقلال بعد از پیروزی برابر پرسپولیس سر داده بودند هم گفت: من نبودم ولی وقتی آمدم گفتم باید با ادب باشید و این یک بازی عادی است. من از آنها خواستم مسائل فرهنگی را رعایت کنند و پیروزی اصلی این است که در بازی های بعدی پیروز شویم و جزو سه تیم اول باشیم.

 

دیدگاه‌ها