کد خبر : 1561719 | 25 مهر 1397 ساعت 10:43 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی: به خاطر حجاب فکر نمی کردم داور فینال شوم

گلاره ناظمی امروز دیدار پایانی فوتسال بانوان در المپیک جوانان آرژانتین را سوت خواهد زد و این افتخار بزرگی برای این داور جوان و جامعه داوری فوتبال ایران است.

ناظمی: به خاطر حجاب فکر نمی کردم داور فینال شوم

به گزارش "ورزش سه"، یکی دو ماه پیش البته گلاره ناظمی داور دیدار پایانی فوتسال دانشجویان جهان در آلماتی بود اما المپیک جوانان جهان به مراتب مسابقات بزرگ تری به نسبت بازی های دانشجویان جهان است و از سویی او در بازی پایانی المپیک جوانان داور اول است در حالی که در بازی آلماتی داور سوم بود.


گلاره ناظمی در پاسخ به این سوال که بعد از اعلام نامش به عنوان داور دیدار فینال چه احساسی داشت؟ گفت: طبیعتا خیلی خوشحال شدم. تا جایی که می خواستم به هوا بپرم. اصلا روی زمین بند نبودم. اولین کاری که کردم تماس با پدرم و برادرم و تشکر از آنها بود. همان طور که می دانید برادرم در لیگ برتر سوت می زند و خیلی به من کمک کرد تا به این جا برسم.


با توجه به قضاوت های خوبی که در بازی های قبلی داشتم و هم چنین واکنش ناظران فکر می کردم که شانس داشته باشم یکی از دو بازی رده بندی و فینال را سوت بزنم اما این برایم قطعیت نداشت. از نظر خودم دو مسئله می توانست شانس حضورم در بازی پایانی را کمرنگ کند. یکی حضور ژاپن در بازی نهایی بود و یکی دیگر بحث حجاب من بود. تصورم این بود داوری که حجاب ندارد برای قضاوت در اولویت است. خوشبختانه فیفا نشان داد اصلا روی حجاب حساس نیست و اگر داور خوب باشد در صورت داشتن حجاب هم می تواند بازی های مهم را سوت زند. تصمیم دیگر فیفا که مرا خوشحال کرد استفاده از یک داور آسیایی و یک داور اروپایی برای قضاوت بازی نهایی بود که در نهایت منجر به انتخاب من شد. حالا همه تلاش خود را بکار می گیرم که بهترین قضاوت را در بازی فینال داشته باشم.

دیدگاه‌ها