کد خبر : 1562282 | 27 مهر 1397 ساعت 17:46 | 108.4K بازدید | 0 دیدگاه

به این قضیه فکر نمی کنیم؛

واکنش رسمی بارسلونا به شایعه بازگشت نیمار

جوردی کاردونر، نایب رئیس بارسلونا هرگونه احتمال بازگشت نیمار را منتفی دانست.

واکنش رسمی بارسلونا به شایعه بازگشت نیمار

به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش بود که نشریه موندودپورتیوو ادعا کرد که نیمار تمایل به بازگشت به بارسلونا دارد و این موضوع را به هم تیمی های سابقش اطلاع داده است. به ادعای این نشریه، نیمار از بازی در پی اس جی خسته شده و به اشتباهش در مورد جدایی از بارسا پی برده است.

 

1339690

 

روز گذشته نیز اسپورت و کادناسر گزارش دادند که نیمار بند فسخی در قراردادش دارد و بارسلونا قصد استفاده از آن برای جذب مجدد نیمار را دارد. البته قابل انتظار بود که بارسلونا در ابتدا واکنش مبهمی به این ماجرا خواهد داشت اما به هر حال بر کسی پوشیده نیست که توجهات فراوان به رقابت های لالیگا و اهمیت آن برای فوتبالدوستان باعث می شود علاقه ستاره های بزرگ به بازی کردن در اسپانیا بیشتر شود.

 

در هفته هایی که در نهایت منتج به انتقال نیمار به پاریس شد، بسیاری یکی از انگیزه های او را جوایز فردی و از زیر سایه لیونل مسی درآمدن می دانستند اما نیمار امسال حتی در بین نامزدهای دریافت جوایز نیز جایی نداشت و حالا خود او به این نتیجه رسیده بهترین راه بازگشت به لالیگاست.

 

1345940

 

کاردونر در واکنش به این شایعات گفت:« در هیئت مدیره باشگاه هیچکس در مورد این قضیه حرفی نزده و هیچ برنامه ای در حال حاضر برای جذب نیمار نداریم. در حال حاضر این موضوع برای ما ارزشی ندارد.

 

این خود نیمار بود که از بارسا جدا شد. چگونه می توان گفت که قبلا به او اعتقاد نداشتیم و حالا می خواهیم او را برگردانیم. فعلا در مورد این موضوع بحثی مطرح نشده است و اگر قرار به تصمیم گیری باشد، ابتدا باید در هیئت مدیره مطرح شود. تاکید می کنم که در حال حاضر به این قضیه فکر نمی کنیم.»

دیدگاه‌ها