کد خبر : 1563177 | 01 آبان 1397 ساعت 10:54 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

مربی پرسپولیس و دغدغه‌های صعود بانوان

حسین عبدی، مربی سابق تیم پرسپولیس اینروزها به عنوان مشاور فنی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان فعالیت می کند و امیدوار است به همراه این تیم به جام ملت ها صعود کند.

مربی پرسپولیس و دغدغه‌های صعود بانوان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان برای برگزاری دو دیدار با تیم های میانمار و لا ئوس به میانمار سفر کرده و اگر در این گروه سه تیمی اول شود به طور قطع به جام ملت های جوانان آسیا که با حضور 8 تیم برتر برگزار می شود، صعود خواهد کرد.


بازی های تیم ملی ایران در برابر لا ئوس و میانمار در روزهای 2 و 6 آبانماه برگزار می شود. در این گروه تیم فلسطین هم حضور داشت اما در روزهای منجر به برگزاری مسابقات اعلام عدم آمادگی کرد و از گروه حذف شد.


هدایت تیم ملی جوانان بر عهده کتایون خسرویار است که در سال جاری میلادی از سوی سایت فوتبال زنان آمریکا به عنوان مربی بهترین مربی الهام بخش جهان انتخاب شد.


جالب اینکه در تیم ملی بانوان علاوه بر حسین عبدی، محمد حبیبی دروازه بان اسبق تیم ملی ملوان هم حضور دارد. او مشاور فنی دروازه بان های تیم ملی جوانان است.


این تیم پیش از حضور در میانمار چند بازی دوستانه با تیم ملی انجام داد که البته در همه بازی های انجام داده شکست خورد اما دیدار دوستانه این تیم در برابر اردن با برتری همراه بود.


اما حسین عبدی در روزهای حضور در تمرین تیم ملی جوانان بانوان تلاش زیادی برای بهبود کیفیت فنی تیم انجام داد و با توصیه هایی که در روزهای اخیر داشته امیدوار است این تیم به جام ملت ها صعود کند. جالب اینکه تیم امید ایران چندی پیش در بازی های آسیایی جاکارتا به دلیل مصلحت اندیشی دو گل از تیم میانمار خورد.

دیدگاه‌ها