کد خبر : 1563472 | 02 آبان 1397 ساعت 13:48 | 60.2K بازدید | 0 دیدگاه

می گفتند پرسپولیس برای باختن به آسیا می رود

برانکو: مشکلات مالی؟ بگذارید فعلا شادی کنیم

سرمربی پرسپولیسی ها در اولین تمرین تیم پس از صعود به فینال رقابت های لیگ قهرمانان در میان خبرنگاران به صحبت پرداخت.

برانکو: مشکلات مالی؟ بگذارید فعلا شادی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین سرخ پوشان گفت:

 

السد و الدحیل از تیم های ژاپنی و کره ای بهتر هستند


قبل از هر چیزی باید به بازیکنان تیم‌مان بابت عملکرد خوب و نتیجه عالی تبریک بگویم. ما الدحیل و السد را حذف کردیم. به جرات می‌توانم بگویم الدحیل، السد و پرسپولیس از تیم های ژاپنی و کره‌ای بهتر هستند. باز هم تأکید می‌کنم تیمی که به نیمه نهایی آمده لیاقت قهرمانی را دارد، دلمان می‌خواهد کار را تمام کنیم. بازیکنان باید به شرایط عادی باز گردند. به تیم اعتماد دارم و از هواداران بابت حمایتی که از ما کردند تشکر می‌کنم. شادی را برای هواداران به ارمغان آوردیم.

 

بالاتر از فینال آسیا افتخاری نیست

 

برانکو درباره اظهار لطف هواداران به او مبنی بر ساخت مجسمه وی گفت: از هوادارانمان به خاطر این فکر تشکر می‌کنم اما مهمتر از همه بازیکنان هستند. آنها بیشترین زحمت را برای این موفقیت کشیدند. ما اینجا به عنوان کادرفنی حضور داریم تا به بازیکنان کمک کنیم که کیفیتشان را به اجرا بگذارند. آنها لیاقت‌ بیشترین حمایت را دارند. بازیکنان واقعا تلاش کردند و باز هم می‌گویم بالاتر از این افتخاری نیست که بتوانید به فینال آسیا برسید.


بهترین شرایط در فوتبال آسیا یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان

 

هنوز خودمان هم نمی‌دانیم چه کار بزرگی کردیم. بهترین شرایط کاری در آسیا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا است. افتخاری بالاتر از این وجود ندارد. همه از این موفقیت که توانستیم این شادی را به خودمان، خانواده و هوادارانمان تقدیم کنیم خوشحال هستیم. تشویق بسیار خوبی از سوی هواداران در یک جو بسیار خوب صورت گرفت.

 

بله می توانیم قهرمان آسیا شویم


درباره این سوال که می گویند می توانیم به قهرمانی آسیا برسیم یا خیر می توانم بگویم‌ بله این فکر را می‌کنم چرا که به بازیکنان تیمم خیلی اعتماد دارم. رسیدن به فینال موفقیت بزرگی است. تلاش می‌کنیم تا قهرمان آسیا شویم. با وجود هر اتفاقی که در فینال بیفتد ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم. من به بازیکنانم اعتماد دارم و در بازی های اخیر نیز نشان دادیم توانایی این کار را داریم.


رفیعی در برنامه ماست


درباره اضافه شدن سروش رفیعی هم باید بگویم او بازیکن پرسپولیس است و به همین دلیل در برنامه کاری ما هست و کنار تیم تمرین می‌کند.


مشکلات مالی؟ بگذارید فعلا شادی کنیم


سرمربی پرسپولیسی ها وقتی با سوال خبرنگاران درباره مشکلات مالی سرخ پوشان روبرو شد گفت: این مسائل را رها کنید و اجازه بدهید شادی کنیم. بدهی باشگاه وجود دارد و این مشکلات همیشه خواهد بود اما الان باید به فینال بپردازیم.

 

همه جام ها را می خواهیم

 

قبل از دیدار فینال باید به مصاف تیم سایپا برویم و این مسئله می‌تواند یک مقدار مشکل ساز شود. این جو نباید ما را گول بزند. بارها تکرار کردم که چه اهدافی را داریم. هدف ما کسب بیشترین قهرمانی، بیشترین تعداد برد و ... است. اولین جام را در سوپر کاپ جذب کردیم و دومین جام در دسترس‌مان است. لیگ و جام حذفی هم برایمان همینقدر مهم است.

 

بیرانوند ارزشی اروپایی دارد

 

نگرانی من درباره رفتن بیرانوند از تیم یک مسئله طبیعی است. بیرانوند دیروز بازیکن کلیدی پرسپولیس بود. زمانیکه یک بر صفر عقب بودیم و زمانی که بازی یک بر یک بود او دو توپ مهم و کلیدی را گرفت. او قاطعانه نشان داد بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا است. قطعا او ارزش اروپایی دارد. در مورد اتفاقی که ممکن است در آینده بیفتد الان نباید صحبت کرد. الان او با پرسپولیس است و از این بابت خوشحالیم و این مسئله به ما کمک می‌کند.

 

می گفتند پرسپولیس برای باختن به آسیا می رود

 

خیلی ها پیش از این می گفتند پرسپولیس برای باختن به آسیا می رود اما همیشه گفتم همه مسابقات برای ما مهم است. لیگ قهرمانان سخت‌ترین و بزرگترین مسابقات در آسیا است، قهرمان آسیا بودن یک موضوع خاص است. اهداف بزرگی داریم اما الان فقط به فکر بازی روز شنبه با سایپا هستیم.

 

قبل از بازی کسی به پاداش فکر نمی‌کرد


قطعا پاداش برای تیم در نظر گرفته می‌شود. با مدیریت صحبت می‌کنم و شکی نداریم که بازیکنان پاداش خواهند گرفت. قبل از بازی کسی به پاداش فکر نمی‌کرد و فقط به فکر بردن و رفتن به فینال بودیم. مطمئنم باشگاه این مسئله را می‌داند و به وظیفه خود به بهترین شکل عمل می‌کند.


مشکلات حل می شود


وی در مورد اینکه سید جلال حسینی از مشکلاتی صحبت کرده و گفته از تیم پشتیبانی نمی‌شود، اظهار داشت: همه جا این جور مشکلات هست اما مشکلات برای حل کردن است. همیشه مشکلات وجود خواهند داشت.


بشار یک برد بزرگ برای پرسپولیس است


برانکو درباره شرایط عجیب و ناراحت کننده بشار رسن و بازی خوب و حرفه ای او نیز گفت: او نشان داد چقدر حرفه‌ای است و چقدر فوتبال و باشگاهش را دوست دارد. هواداران و بازیکنان این مسئله را دیدند و تشخیص دادند. باید از او به صورت ویژه تمجید کرد. او یک برد بزرگ برای باشگاه ما است.

دیدگاه‌ها