کد خبر : 1564147 | 05 آبان 1397 ساعت 12:04 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

سردردهای لوپتگی و والورده برای بازی بزرگ

کدام ترکیب برنده ال کلاسیکو می شود؟

اولین ال‌کلاسیکوی سال فردا در حالی برگزار می‌شود که ارنستو والورده و خولن لوپتگی برای انتخاب بازیکنان و چینش تیمهای خود با مشکلات زیادی روبرو هستند.

کدام ترکیب برنده ال کلاسیکو می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، نه والورده و نه لوپتگی از موضع قدرت به اولین ال‌کلاسیکوی فصل وارد نمی‌شوند. والورده از سوی هواداران بارسا به خاطر سبک بازی تیمش مورد انتقاد قرار دارد و هواداران بارسا معتقدند تیم او بارسایی بازی نمی‌کند. خولن لوپتگی هم یکی از بدترین دورانهای اخیر رئال مادرید را پشت سر می‌گذارد و بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای هر لحظه احتمال دارد اخراج شود.

 

غیبت کریستیانو رونالدو که به یوونتوس رفته، همچنان بزرگترین مشکلی است که رئال مادرید را آزار می‌دهد. در بازی یکشنبه ماریانو دیاز، کریم بنزما و گرت بیل وظیفه‌ی باز کردن دفاع بارسا را به عهده خواهند داشت، دفاعی که از عمق لازم برخوردار نیست و تنها مهره‌ای که حضورش در این خط قطعی به نظر می‌رسد چومی 19ساله است.

 

از این گذشته در ترکیب هر دو تیم بازیکنانی وجود دارد که هیچ مربی‌ای نمی‌تواند در بازی‌ای مثل ال‌‌کلاسیکو از آنها استفاده نکند، این ستاره‌های کهنه‌کار برای رئال، سرخیو راموس و مارسلو و برای بارسلونا، پیکه، سرخیو بوسکتس و لوئیس سوارز هستند.

 

1348026

 

 

عدم حضور مسی به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی دست، والورده را با مشکل دیگری مواجه کرده است. مشکلی که او در بازی مقابل اینتر با به میدان فرستادن رافینیا از ابتدای بازی موفق به حل کردنش شده بود. با اینکه بارسلونا در طول تابستان تمام تلاشش را کرد تا رافینیا را بفروشد اما او در مقابل اینتر درخشان ظاهر شد و به احتمال زیاد در ال‌کلاسیکو هم از ابتدا به میدان خواهد رفت.

 

عثمان دمبله از طرف بسیاری از کارشناسان به عنوان بهترین جایگزین لیونل مسی معرفی می‌شود اما عدم حضور دمبله در بازی مقابل اینتر باعث شده در مورد آینده‌ی او در باشگاه کاتالان حرف و حدیث‌هایی جدی مطرح شود. اما نکته‌ی جالب در مورد بارسا این است که آرتور ستاره‌ی جوان برزیلی این تیم چقدر سریع توانسته با زندگی در اروپا سازگار شود. تا کنون آرتور هر بار برای بارسا به میدان رفته نمایشی خیره‌کننده داشته. کنار گذاشتن آرتور در مقابل رئال برای والورده غیرممکن به نظر می‌رسد. روز چهارشنبه در مقابل اینتر، حتی تعویض آرتور باعث شد هواداران بارسا انتقادهای زیادی به والورده وارد کنند.


اما در اردوی رئال، لوپتگی که اوایل فصل با ترجیح دادن کیلور ناواس به جای تیبو کورتوا در درون دروازه، انتقادهای زیادی را به جان خریده بود در بازی فردا بدون تردید از کورتوا درون دروازه‌ی تیمش استفاده خواهد کرد چون این سنگربان بلژیکی این روزها جایگاه خود را به عنوان دروازه‌بان اول رئال کاملاً تثبیت کرده است.

 

1346929

 

بزرگترین معضل امروز در اردوی رئال مادرید این است که آیا دنی کارواخال که چندی پیش مصدوم شده بود از تستهای آمادگی جسمانی به سلامت عبور خواهد کرد و می‌تواند در ال‌کلاسیکو به میدان برود یا نه؟ اما از سوی دیگر اعلام شده که رافائل واران که لوپتگی در جریان سفر به پلزن برای دیدار با ویتوریا پلزن به او استراحت داده بود در ال‌کلاسیکو به میدان خواهد رفت.

 

لوپتگی قصد دارد در اولین ال‌کلاسیکوی فصل از سیستم 4-4-2 استفاده کند و از زمانی که در چمپیونزلیگ مقابل پلزن به پیروزی رسیده در تمرینهای رئال دائماً با این سیستم تمرین کرده است. کاسمیرو، مودریچ، تونی کروس و ایسکو به احتمال قریب به یقین از ابتدا به میدان خواهند رفت اما کارشناسان معتقدند احتمال به میدان رفتن مارکو آسنسیو و دنی سبایوس اندک خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها