کد خبر : 1564365 | 06 آبان 1397 ساعت 09:01 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

سه بازیکن کلیدی مصاف بایرن- ماینتز

عبور بایرن مونیخ از بحران با سومین پیروزی پیاپی

بایرن مونیخ در هفته‌ی نهم بوندس‌لیگا در خانه‌‌ی ماینتز، این تیم را 2-1 شکست داد تا نشان دهد روند پیروزی‌های اخیر و عبورش از بحران اتفاقی نیست.

عبور بایرن مونیخ از بحران با سومین پیروزی پیاپی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در مقابل ماینتز عملکرد مقتدرانه‌ای داشت و اگر درخشش فلوریان مولر دروازه‌بان ماینتز نبود می‌توانست در همان نیمه‌ی اول چند گل دیگر به ثمر برساند. بایرن حالا با سه پیروزی پیاپی مقابل ولفسبورگ، آ ا ک آتن و ماینتز از بحران هفته‌های اخیر که بعد از چهار بازی بدون پیروزی گریبانگیرش شده بود رها شده و بار دیگر عزم خود را برای بازگشت به روزهای اوج جزم کرده است.

 

روزنامه‌های آلمانی در گزارشهای خود درباره‌ی بازی بایرن مونیخ و ماینتز از سه بازیکن حاضر در این بازی به عنوان بهترین بازیکنان میدان یاد کرده‌اند، کسانی که در کسب این نتیجه مهمترین نقش را داشته‌اند. فلوریان مولر دروازه‌بان ماینتز اولین بازیکنی است که بدون شک اگر در بازی مقابل بایرن حضور نداشت، این بازی نتیجه‌ی متفاوتی پیدا می‌کرد.

 

فلوریان مولر در سراسر بازی به شدت تحت فشار قرار داشت و در بخش اعظم بازی به خوبی در مقابل فشارهای سنگین بایرن مقاومت کرد. این دروازه‌بان 20ساله با یک دروازه‌بانی تهاجمی که گاه به قمار نزدیک می‌شد توانست در مقابل بایرن مونیخ بدرخشد. قابلیت مولر برای اعتماد کردن به غریزه‌ی دروازه‌بانی خود و اقدام زودهنگام برای هجوم به طرف توپهایی که وارد محوطه‌ی جریمه می‌شدند باعث شد تعداد گلهای بایرن دست کم به سه یا چهار گل نرسد. با اینکه گل ژان پول بوتیوس بازیکن ماینتز هم به زیبایی به ثمر رسید ولی بدون شک مهمترین بازیکن ماینتز در این میدان فلوریان مولر بود.

 

سانتر زیبای رابرت لواندوفسکی برای تیاگو آلاکانتارا که به گل دوم و پیروزی‌بخش بایرن تبدیل شد نشان داد این مهاجم لهستانی در محوطه‌ی جریمه چقدر خطرناک است. لواندوفسکی در این بازی با جدیتی مثال زدنی تلاش کرد و علاوه بر اینکه نشان داد میل زیادی به گلزنی دارد بدون اینکه کوچکترین نشانه‌ای از خودخواهی بروز دهد، در موقعیت‌های حساس بارها به هم‌تیمی‌هایش پاسهای عالی داد تا شاید تیمش به گل برسد، تلاشی که در نهایت با پاس گل او برای تیاگو به ثمر رسید.

 

1348918

 

و اما لئون گورتزکا با اینکه به دلیل مصدومیت در اوایل نیمه‌ی دوم از زمین خارج شد ولی او در نیمه‌ی اول پاس زیبای کیمیچ را با یک ضربه‌ی والی زیبا وارد دروازه‌ی ماینتز کرد تا بایرن اولین گل بازی را به ثمر رسانده و به پیروزی امیدوار شود. گورتزکا نسبت به بازی‌های اخیر خود عملکرد به مراتب بهتری داشت و در انجام بازی‌های ترکیبی با کسانی مثل کیمیچ، لواندوفسکی و توماس مولر نشان داد که در ترکیب مورد نظر کوواچ به خوبی جا افتاده و مثل یک مهره در ماشینی منظم می‌تواند به انجام وظیفه بپردازد. به جز مصدومیت جزئی‌ای که باعث شد او در اوایل نیمه‌ی  دوم از زمین خارج  شود، گورتزکا در این بازی همان عملکردی را داشت که کادر فنی و مسئولین بایرن زمانی که او را از شالکه خریداری کردند، از او انتظار داشتند.

 

1348920

 

1348919

دیدگاه‌ها