کد خبر : 1566658 | 15 آبان 1397 ساعت 11:57 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

مردی که می‌توانست ضیافت سایپا را به هم بزند

ضیافت ناهار سایپایی ها در حضور بازیکنی برگزار شد که اخراج او در بازی با استقلال می توانست مانع دورهمی نارنجی پوشان در این ضیافت شود.

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در روزی موفق شد استقلال مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی را در تهران مقابل دیدگان طرفدارانش شکست بدهد که اخراج ساموئل سارفور مدافع سنگالی و سرشناس نارنجی پوشان با دریافت کارت قرمز از داور زمینه 10 نفره شدن تیمش را فراهم کرده بود. با این وجود بازیکنان سایپا با یک بازیکن کمتر توانستند در ماراتن 120 دقیقه ای مقابل استقلال دوام آورده در نهایت ضیافت پنالتی ها را به سود خود پایان دهند.

 

1351963


نتیجه ای درخشان و امیدوارکننده برای علی دایی و شاگردانش که مسیر رسیدن به یک جام داخلی را برای آنها هموارتر از همیشه کرد تا شهریار شادمان از این برد ضیافت ناهاری برای شاگردانش در یکی از رستوران های مجلل پایتخت تدارک ببیند. در این ضیافت اما سارفور سنگالی با تیپی متفاوت و آرامشی خاص حاضر شد انگار نه انگار که اشتباه او در صحنه پنالتی دوم استقلال و اخراجش می توانست مانع برپایی این جشن و ضیافت شود.

 

1351962


ساموئل سارفور مدافع سنگالی با سابقه دعوت به تیم ملی این روزها در برنامه های تاکتیکی علی دایی در جمع نارنجی پوشان نقشی کلیدی برعهده دارد از همین رو سوای از اشتباهی که او در بازی با استقلال مرتکب شد می توان از این مدافع بلندقامت و فیزیکی به عنوان یکی از بهترین های این فصل سایپا نام برد که حضورش همیشه باعث بالا رفتن ضریب اطمینان ساختار تدافعی شاگردان شهریار شده است.


عکس؛ امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها