کد خبر : 1567443 | 18 آبان 1397 ساعت 18:13 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نباید به خاطر قدرت سیتی از ما انتقاد کرد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول مدعی شد تیمش باید به شکست برابر ستاره سرخ واکنش نشان دهد.

کلوپ: نباید به خاطر قدرت سیتی از ما انتقاد کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول هفته گذشته در لیگ قهرمانان در دیداری عجیب با 2 گل مغلوب ستاره سرخ شد و کلوپ امیدوار به واکنش مثبت تیمش در دیدار بعدی برابر فولام است.

 

1346726

 

کلوپ گفت: "همه به دنبال بازی زیبا هستند اما ما اینجا هستیم که نتیجه بگیریم. فصل قبل و در فینال لیگ قهرمانان ما در 25 دقیقه نخست تیم بهتری بودیم و گرچه مردم تصور دیگری دارند، اما آن برتری کمکی به ما نکرد. ما باید شروع دوباره ای داشته باشیم و گرچه کمی نگرانی در مورد شرایط لازم است، اما ما واقعا جاه طلب هستیم و می خواهیم همه عناوین را بدست آوریم.

 

با جذب بازیکنان جدید، به نظر می رسد به شکل اتوماتیک وار شما در لیگ قهرمانان، لیگ برتر یا هر جام دیگری قهرمان می شوید، اما تیم های دیگر نیز خواب نیستند و آنها نیز شرایط خود را بهبود می دهند و ما نیز همین کار را می کنیم.

 

ما 27 امتیاز داریم و می توان به ماجرا مثبت نگاه کرد. شرایط به شکلی است که ما در یک بازی پیروز می شویم اما انتقاداتی مطرح می شود که چرا مانند سیتی بازی نمی کنید یا مسائلی از این دست اما نباید به خاطر فرم خوب سیتی ما را زیر سوال برد. فضای لازم برای بهبود را داریم و هیچ دلیلی برای وجود دیدگاه منفی وجود ندارد.

 

ما علاقه ای به باختن نداریم اما زمانیکه این اتفاق رخ می دهد قطعا باید یک واکنش مثبت نشان داد. هفته قبل شکست بدی خوردیم و نه فقط در دیدار مقابل فولام، بلکه در آینده باید واکنش خوبی نشان دهیم."

دیدگاه‌ها