کد خبر : 1567805 | 19 آبان 1397 ساعت 22:13 | 59.7K بازدید | 0 دیدگاه

همراه با بونجاح و سوزوکی

بیرانوند و اسماعیلی در جمع بهترین های آسیا

جام باشگاه های آسیا با قهرمانی کاشیما آنتلرز به اتمام رسید تا یک بار دیگر دست تیم های ایرانی از رسیدن به جام سیمین دور بماند.

بیرانوند و اسماعیلی در جمع بهترین های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، این  برای بار سومین بار است که ژاپنی ها جام را با خود از تهران به سمت کشورشان می  برند. پس از پایان این رقابت ها نفرات برتر جام به شرح زیر می باشند:

 

بهترین گلزن: بغداد بونجاح (السد)
بغداد بونجاح مهاجم 26 ساله الجزایری از السد قطر با 13 گل توانست عنوان بهترین گل زن این رقابت ها را بدست بیاورد . او با وجود بازیکنانی مثل ژاوی و گابی و همچنین حسن الحیدوث فرصت های بسیاری را برای گلزنی در هر بازی به دست می آورد و البته از کیفیت قوق العاده او نیز نمی  توان گذشت. پس از او هم دامیانویچ با 9 گل عنوان دوم را بدست آورد

 

 


بهترین پاسور:  فرشید اسماعیلی( استقلال)، کیم شین ووک( چونبوک موتورز)
فرشید اسماعیلی از استقلال و کیم شین ووک از چونبوک موتورز کره جنوبی با 5 پاس گل به عنوان بهترین پاسورهای لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شدند.


فرشید اسماعیلی بازیکن جوان و خلاق استقلال  توانست نام استقلال را در میان برترین ها مطرح نماید و اگر استقلال می توانست به مراحل بعد صعود کند آمار پاس های گل او می توانست بیشتر از این باشد. شاید به نوعی با تفکیک غرب و شرق این دو  بازیکن را جدا نمود

 

1353541

 


کیم شوک ووک هم بازیکن 30 ساله و ملی پوش کره ای چونبوک نیز در کنار فرشید اسماعیلی توانست این عنوان را بدست بیاورد.

 

بهترین دروازبان: علیرضا بیرانوند( پرسپولیس)
قطعا باید امسال را سال علیرضا بیرانوند بنامیم. او که با حضور بی نظیرش در جام جهانی توانست خودش را به عنوان دروازبان ثابت تیم ملی مطرح کند. در جام باشگاه های آسیا هم با ثبت 7 کلین شیت با شکست رکورد این مسابقات عنوان بهترین دروازبان این جام را بدست آورد.
او را بدون شک باید یکی از کاندیدا های بهترین بازیکن آسیا بنامیم .

 

 

بهترین بازیکن : یوما سوزوکی (کاشیما آنتلرز)
یوما سوزوکی مهاجم 22 ساله تیم کاشیما آنتلرز با ارائه بازی های خوبش توانست عنوان بهترین بازیکن جام را از آن خود کند . او که خود محصول باشگاه آکادمی کاشیما انتلرز است، توانست همراه تیمش به عنوان قهرمان باشگاه های آسیا برسد، او هم به همراه بیرانوند یکی از کاندیداهای عنوان بهترین بازیکن آسیاست.

 

دیدگاه‌ها