کد خبر : 1568650 | 23 آبان 1397 ساعت 11:13 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

فینالیست شدن در جهان هم برایمان رویا شد!

کشتی ایران درگیر یک طلسم عجیب و باورنکردنی

بعد از تیم های ملی کشتی بزرگسالان حالا به نظر می رسد کشتی ایران در رده امید هم توانایی داشتن حتی یک فینالیست را ندارد.

کشتی ایران درگیر یک طلسم عجیب و باورنکردنی

به گزارش "ورزش سه"، ۱۰ کشتی گیر در فرنگی و ۱۰ کشتی در بخش آزاد در رقابت های جهانی بزرگسالان ۲۰۱۸ در بوداپست چندی پیش روی تشک رفتند و حتی یک نفر از آنها هم نتوانست به فینال مسابقات راه پیدا کند. بعد از بازگشت این تیم ها به تهران رسول خادم استعفا داد و بعد از چند روز حمید بنی تمیم به عنوان جانشین موقت معرفی شد.


با سرپرستی جدید فدراسیون تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد ایران راهی رقابت های جهانی زیر ۲۳ سال در رومانی شدند. فرنگی کاران ایرانی در ۲ روز اخیر کار خود را در ۱۰ وزن پیگیری کردند که بازهم خبری از فینالیست نبود.


در ۵ وزن نخست شاگردان جمشید خیرآبادی توسط علی اکبر یوسفی به یک مدال برنز رسیدند و سایر نفرات از رسیدن به مراحل پایانی بازماندند.


در ۵ وزن دوم هم برخلاف انتظارات خبری از فینالیست نبود. مهدی محسن نژاد و علی اکبر حیدری در اوزان 60 و 97 کیلوگرم با شکست در دیدار نیمه نهایی راهی رده بندی شدند و علی ارسلان و مهدی ابراهیمی در اوزان 72 و 82 کیلوگرم نیز در گروه بازنده ها حضور دارند.


به نظر می رسد صعود به فینال مسابقات جهانی برای کشتی ایران به یک رویا تبدیل شده؛ اتفاقی که وضع بحرانی این رشته را بیش از پیش نشان می دهد.


آزادکاران هم عصر امروز تهران را به مقصد بخارست رومانی ترک می کنند تا شاید آنها بتوانند در روزهای آینده این طلسم را در مسابقات زیر ۲۳ سال جهان بشکنند. علیرضا رضایی هدایت آزادکاران امید را برعهده دارد و در مصاحبه های خود قول نتایج خوبی را داده است.

دیدگاه‌ها