کد خبر : 1568789 | 23 آبان 1397 ساعت 20:58 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: فوتبال را پیچیده تر از این که هست نکنید

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد خیلی درگیر استفاده از یک روش در امر مربیگری خود نیست.

کلوپ:  فوتبال را پیچیده تر از این که هست نکنید

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آلمانی مرسی سایدی ها اخیرا از سیستم 1-3-2-4 استفاده می کند اما او اذعان داشت نباید فوتبال را خیلی پیچیده کرد.

 

کلوپ در مورد سیستم 1-3-2-4 اخیر خود گفت: "نه فقط هنگام ورود من به لیورپول بلکه در مقاطعی مانند سال گذشته و البته آخرین بازی از این روش استفاده کردیم. ما از سیستم های مختلف بهره می بریم اما من در مورد چیزهایی مانند این مسئله خیلی فکر نمی کنم.

 

1353877

 

من تنها از تجربه ام تا جایی که در خاطر دارم استفاده می کنم و به اسناد گذشته مراجعه نمی کنم تا یادم آید در یک مقطع از چه روشی استفاده کرده ایم. هر موقع شرایطش بوده با سیستم لوزی هم بازی کرده ایم و سیستم ما زمانی که ما با 3 بازیکن جلو بازی می کنیم چیزی شبیه الماس است و ما از روش های متفاوت استفاده کرده ایم اما من همیشه به دنبال بهترین سیستم هستم.

 

اما همه چیز مربوط به بازیکنان بوده و وظیفه من این است که بازیکنان را به بهترین شرایط برسانم تا بتوانند با عملکرد خود به تیم کمک کنند اما برای رقم خوردن این اتفاق ما باید بسیار خلاق باشیم زیرا در نهایت بازیکنان با غریزه خود بازی می کنند.

 

شاید یک یا 2 ساعت برای توضیح خواسته هایم زمان بگذارم اما فوتبال را پیچیده تر نکنید زیرا این بازی انتظارات به اندازه کافی از بازیکنان دارد و ما به کسی نیاز نداریم که سوالات بیشتری مطرح کند."

دیدگاه‌ها