کد خبر : 1569823 | 28 آبان 1397 ساعت 15:21 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

وزیر ورزش، شورای فنی یا سرپرست فدراسیون

معمای روز؛ چه کسی محمد بنا را انتخاب کرد؟

بعد از معرفی محمد بنا به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، ابهام هایی درباره نحوه انتخاب او مطرح شده است.

معمای روز؛ چه کسی محمد بنا را انتخاب کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر که رسول خادم ریاست فدراسیون کشتی را برعهده داشت، معمولا پروسه انتخاب سرمربیان تیم های ملی در رده های مختلف سنی در شورای فنی تیم های ملی مطرح می شد تا به تصویب اعضا برسد.


بعد از کنار رفتن رسول خادم، حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون به این پروسه سرعت بیشتری بخشید و طی یک هفته تکلیف سرمربی تیم های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان را مشخص کرد.


با وجود اینکه در حکم محمد بنا ذکر شده با تایید شورای فنی این انتخاب صورت گرفته، از روز گذشته برخی اعضای این شورا در مصاحبه هایی از چگونگی انتخاب بنا ابراز بی اطلاعی کرده اند. محمد دلیریان، یکی از اعضای شورای فنی صبح دیروز دقایقی قبل از معرفی محمد بنا می گوید: «فعلا هیچ خبری از انتخاب سرمربی نیست؛ شاید هم من به عنوان عضو شورای فنی از این موضوع خبر ندارم!»


امروز هم رحیم علی آبادی، دیگر عضو شورای فنی تاکید کرده کسی از او برای انتخاب بنا مشورت هم نگرفته است: «فکر می‌کنم نیازی نبوده است که مشورت نکرده اند. وقتی شورای فنی و و رییس فدراسیون نباشند و سرپرست باشد و با وزیر ورزش نشستی داشته باشند دیگر نیازی به شورا نیست.»


با این حال امروز سایت فدراسیون کشتی از 2 عضو دیگر شورای فنی تیم های ملی مصاحبه ای منتشر کرده که اعلام کرده اند بنی تمیم با تایید آنها محمد بنا را معرفی کرده است.


بهرام مشتاقی در این باره گفته است: «سرپرست فدراسیون اکثریت اعضای شورای فنی تیم های ملی را در جریان انتخاب محمد بنا قرار داده است. وی در این مورد از ما نظرخواهی کرد و من هم نظر مثبت خود را اعلام کردم و برای محمد بنا هم آرزوی موفقیت می کنم.»


همچنین سید حسین مرعشیان می گوید: «بنی تمیم در مورد انتخاب محمد بنا بعنوان سرمربی تیم ملی با من مشورت کرد.من هم نظر مثبت خود را با انتخاب آقای بنا اعلام کردم.»


البته آنطور که پیداست حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون با برخی از اعضا مشورت کرده و تایید وزیر ورزش را هم گرفته است. یکی از دلایلی که می تواند نقش وزیر ورزش را هم در این ماجرا تایید کند، ملاقات محمد بنا بلافاصله بعد از انتخابش با مسعود سلطانی فر است.

دیدگاه‌ها