کد خبر : 1570212 | 30 آبان 1397 ساعت 00:13 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

کی‌روش خطاب به ستاره‌های دور از لیست ایران؛

ملی پوشان مصدوم فرصت زیادی ندارند!

سرمربی تیم ملی ایران به بازیکنان آسیب دیده فرصت سه هفته‌ای برای بهبود مصدومیت و بازگشت به میادین داده است.

ملی پوشان مصدوم فرصت زیادی ندارند!

به گزارش "ورزش سه"، در جدیدترین اردوی تیم ملی فوتبال ایران که امشب در قطر و با برگزاری دیدار تدارکاتی مقابل تیم ونزوئلا به پایان رسید، بیشترین مصدوم روی دست کارلوس کی‌روش بود و او برخلاف تمام اردوهای قبل و حتی لیست اعزامی به جام جهانی، حتی یک بازیکن مصدوم را هم در فهرست قرار نداد.

 

کی‌روش که در جام جهانی ۲۰۱۸ اشکان دژاگه را با وجود مصدومیتی که داشت به روسیه برد و در اردوهای قبلی هم دیگر نفرات آسیب دیده را به تمرینات فراخوانده بود تا در مرکز پک مراحل درمان خود را پشت سر بگذارند، در اردوی فعلی نام مصدومان را از لیست دو دیدار دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو و ونزوئلا خط زده بود.

 

در این اردو نفراتی مثل سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی‌گنجی، پژمان منتظری و علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت در لیست قرار نگرفتند که البته به غیر از جهانبخش، سه بازیکن دیگر مراحل درمان خود را زیر نظر کادر فنی تیم ملی و در مرکز پک پشت سر گذاشتند ولی نامشان در فهرست حضور نداشت.

 

سرمربی تیم ملی ایران در این اردو نشان داد با وجود علاقه‌ای که به تعدادی از بازیکنان دارد و جزو نفرات اصلی تیمش محسوب می‌شوند، اما به دلیل آسیب دیدگی آنها را دعوت نمی‌کند و منتظر است تا وضعیت جسمانی آنها بهبود یابد.

 

از سوی دیگر سید مجید حسینی هم امشب قبل از آغاز دیدار تیم ملی برابر ونزوئلا به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج شد تا تعداد آسیب دیده‌های ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا به عدد ۵ برسد.

 

کی‌روش ابراز امیدواری کرده نفرات مصدوم تیمش هرچه زودتر بهبود پیدا کنند و البته تعداد آسیب دیده‌ها بیشتر از این نشوند تا دست او برای جام ملت‌های آسیا بسته نباشد.

 

سرمربی تیم ملی ایران اعلام کرده تنها سه هفته وقت دارند مشکلاتی مثل مصدومیت بازیکنان را برطرف کنند چون او پس از این مدت می‌خواهد لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا را مشخص کرده و با بازیکنانی که با آسیب دیدگی مواجه نیستند، آخرین مرحله تمرینی قبل از سفر به امارات را انجام دهد.

 

با این شرایط ستاره‌های ملی پوش ایران از جمله جهانبخش، عزت‌اللهی، پورعلی‌گنجی، منتظری و مجید حسینی فرصت کمی دارند تا با بهبود مصدومیت به میادین بازگشته و در فهرست نهایی تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها