کد خبر : 1572186 | 08 آذر 1397 ساعت 09:32 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: بارسا با تمام قوا مقابل تاتنهام بازی خواهد کرد

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر مدعی شد که ایمان دارد بارسلونا در بازی نهایی مرحله گروهی با تمام قوا مقابل تاتنهام به میدان خواهد رفت و فیرپلی را برگزار می‌کند.

اسپالتی: بارسا با تمام قوا مقابل تاتنهام بازی خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که اینتر برای صعود به دور بعد به یک تساوی نیاز داشت، شب گذشته مقابل تاتنهام با نتیجه 1-0 شکست خورد تا کارش به بازی نهایی مرحله گروهی کشیده شود. آنها باید به مصاف آیندهوون بروند و امیدوار باشند که بارسا تاتنهام را شکست دهد. با توجه به اینکه صعود بارسا به عنوان صدرنشین قطعی شده، این احتمال وجود دارد که والورده در بازی نهایی به ستاره هایش استراحت دهد، کاری که از نگاه اسپالتی بعید و دور از ذهن است.

 

 

1358626

 

 

او گفت:" من فکر می‌کردم در حال رشد هستیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. سپس گلی دریافت کردیم که هیچکس نتوانست پیش از رسیدن پاس، مانع آن شود. تاتنهام توان فیزیکی بالایی دارد، آنها همیشه شمارا تحت فشار قرار می‌دهند."

اسپالتی درباره مصدومیت ناینگولان گفت:" فکر نمی‌کنم او مقابل رم بازی کند زیرا در ناحیه مچ پا دچار درد شده بود و تلاش می‌کند که دیگر مصدوم نشود. احتمالا باید قبل تر متوجه می‌شدم که او در شرایط خوبی قرار ندارد و بازی اش نمی‌دادم. یک تعویضم سر این موضوع سوخت."

اسپالتی درباره بازی نهایی سرنوشت ساز بارسا و تاتنهام گفت:" حتی به ذهنم هم خطور نمی‌کند که بازیکنانی مثل مسی، پیکه و سوارز، ضعیف تر از حالت عادی کار کنند و به شکست خوردن در خانه اهمیتی ندهند. به نظرم از این بابت مشکلی نخواهیم داشت."

دیدگاه‌ها