کد خبر : 1572673 | 10 آذر 1397 ساعت 09:27 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

تکواندوی ارتش‌های جهان؛ صدری طلایی شد

حمیدرضا صدری تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان با کسب 4 پیروزی متوالی موفق شد خوشرنگ ترین مدال مسابقات ارتش‌های جهان را به نام خود ثبت نماید.

تکواندوی ارتش‌های جهان؛ صدری طلایی شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان 2018 در 8 وزن و دو گروه مردان و زنان از روز پنجشنبه- 8 آذرماه به میزبانی "ریو دو ژانیرو" برزیل آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

 

در روز دوم این رقابت‌ها مبارزات اوزان 54- و 87- کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد که حمیدرضا صدری در وزن 54- کیلوگرم و عرفان حیدری در وزن 87- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.

 

حمیدرضا صدری هوگوپوش وزن اولی کشورمان در اولین گام با "خالد اوئرتانی" از تونس مبارزه کرد و 23 بر 2 به برتری رسید؛ در ادامه به مصاف "ادوارد اسپینوسا" از دومینکن رفت و با نتیجه 20 بر 11 پیروز شد.

 

تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 31 بر 13 "پائولو سوزا" برزیلی را از پیش رو برداشت و در فینال نیز موفق شد «عبدالله یحیی» از عربستان را 13 بر صفر شکست دهد و به نشان طلای این رقابت ها دست پیدا کند.



هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و علی نعیمی و جلال چروکی به عنوان مربی می‌باشد. علی خلیلی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.



گفتنی است؛ پیش از این و در روز نخست این رقابت ها محمد کاظمی عنوان قهرمانی را کسب کرده بود.

 

دیدگاه‌ها