کد خبر : 1572710 | 10 آذر 1397 ساعت 11:49 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

آمار جالب گلزنی بانوان ایرانی در تورنمنت کافا

تیم ملی فوتبال بانوان که درگیر تورنمنت کافا ازبکستان است در سه بازی انجام داده در این تورنمنت تا به این جای کار 11 گل زده است.

آمار جالب گلزنی بانوان ایرانی در تورنمنت کافا

به گزارش "ورزش سه"، این تعداد گل از سوی تیم ملی فوتبال بانوان ایران بدین معنی است که معدل گل زده آنها در هر بازی 3.66 است که آمار جالبی به نظر می رسد. از سویی این تعداد گل نشان می دهد که شاگردان کتایون خسرویار به طور میانگین در هر 24.54 دقیقه یک بار به گل رسیده اند.

 

تیم ملی فوتبال بانوان ایران با تلفیقی از بازیکنان تیم ملی جوانان و بزرگسالان دراین تورنمنت حاضر شده است و امروز در آخرین بازی خود به مصاف قرقیزستان می رود. تیم ملی جوانان مهیای حضور در مرحله دوم جام ملت های آسیا می شود و تیم ملی بزرگسالان هم باید آماده بازی های مرحله دوم مقدماتی المپیک 2020 توکیو شود.

 

نتایج به دست آمده از سوی تیم ملی فوتبال بانوان ایران در بازی های انجام شده از این قرار است به این توضیح که تورنمنت کافا در ازبکستان در حال برگزاری است و ایران در شرایطی به میزبان بازی ها با نتیجه دو بر یک باخت که در حاشیه این بازی بین بازیکنان دوتیم درگیری فیزیکی به وجود آمد و کتایون خسرویار به داوری بازی خیلی معترض بود و اعتقاد داشت پنالتی گرفته شده برای تیم ازبک درست نبوده است.

 

*ایران 6- افغانستان 0
*ایران 1 – ازبکستان 2
*ایران 4 – تاجیکستان 1

دیدگاه‌ها