کد خبر : 1574089 | 15 آذر 1397 ساعت 18:04 | 74.6K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه غیرمستقیم مودریچ به رونالدو و مسی؟

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال دوشنبه شب در پاریس توپ طلای 2018 را دریافت کرد و به اولین بازیکن کشور کرواسی بدل شد که به این افتخار ارزشمند دست پیدا می کند.

طعنه غیرمستقیم مودریچ به رونالدو و مسی؟

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ در سال 2018 با رئال برای سومین سال متوالی فاتح لیگ قهرمانان شد و رهبر کرواسی در راه رسیدن به فینال جام جهانی بود.

مودریچ و هم تیمی هایش با وجود نمایشی درخشان در نهایت با شکست 4-2 برابر فرانسه به نایب قهرمانی رضایت دادند. او بهترین بازیکن جام جهانی شناخته شد و سپس مرد سال فوتبال دنیا از سوی یوفا و نیز فیفا لقب گرفت. توپ طلا نیز پایان بخش سالی فراموش نشدنی برای او بود. ستاره کروات می تواند تا دو هفته دیگر با رئال سومین قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها را نیز تجربه کند.

مودریچ با فتح توپ طلا به سلطه ده ساله مسی و رونالدو پایان داد و این چرخه تکراری را متوقف کرد.

 

 

1360822

 

 

او در مصاحبه با مجله GQ گفت:« راه رسیدن به توپ طلا طولانی و دشوار بود و همین باعث می شود تا از رسیدن به این افتخار بیش از اندازه خوشحال باشم. تمام جوایز فردی از جمله مرد سال یوفا و فیفا برایم با ارزش هستند و باید بگویم که در این راه کسی چیزی به من هدیه نداد و هر چه به دست اوردم حاصل تلاش بسیار و مرارت های روزانه بود.»

 

مودریچ ادامه داد:« از اینکه مردم بالاخره برای هر انچه در دوران فوتبالم به دست آورده ام ارزش قائل شدند بسیار خوشحالم. البته این هم یک واقعیت است که سه قهرمانی متوالی با رئال در لیگ قهرمانان و نیز رسیدن با کشور کوچکی چون کرواسی به فینال جام جهانی نیز در فتح توپ طلا نقش به سزایی داشتند. در نهایت رای دهندگان به این درک رسیدند که فوتبال فقط گل زدن و گل زدن نیست و توپ طلا چیزی مخصوص مهاجمان نیست.»

 

 

دیدگاه‌ها