کد خبر : 1574146 | 15 آذر 1397 ساعت 22:22 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرجیو: هواداران بیایند تا به نیمه نهایی برویم

سرمربی صنعت نفت آبادان امیدوار است با حضور تماشاگران تیمش بتوانند راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شوند.

سرجیو: هواداران بیایند تا به نیمه نهایی برویم

به گزارش "ورزش سه"، پائولو سرجیو در نشست خبری قبل از دیدار برابر سایپا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار کرد: فردا بازی خیلی مهمی داریم که در تاریخ صنعت نفت خواهد ماند. سال گذشته تیم صنعت نفت موفق شده بود به نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کند و می‌خواهیم دوباره این خوشحالی را به هوادارانمان بدهیم؛ هر آنچه را در توان داریم، می‌گذاریم تا سایپا را شکست دهیم و برای این کار آماده هستیم.

 

او با اشاره به شکست اخیرشان مقابل استقلال ابراز کرد: استقلال غیر از دو گلی که در نیمه اول به ثمر رساند، فرصت دیگری نداشت و ما با توجه به دیداری که مقابل نساجی انجام دادیم، به این باور رسیدیم که می‌توانیم چشم در چشم استقلال وارد میدان شویم ولی نتوانستیم نتیجه بگیریم و مسؤولیت این شکست گردن من است؛ من از آن دسته مربیانی نیستم که وقتی نتیجه نمی‌گیرند، همه را سرزنش کرده و مسؤولیت باخت را قبول نکنم.

 

سرمربی صنعت نفت با بیان اینکه مشکل ما این نیست که دستیار ایرانی می‌خواهیم یا خیر، گفت: من خیلی خوب می‌توانم با بازیکنان ارتباط برقرار کنم. گاهی عده‌ای هستند که فقط سیاهی‌ها را می‌ببیند ولی من دوست دارم سفید و سیاه را با هم ببینم. می‌خواهم همه چیز را شفاف با شما در میان بگذارم. برای آخرین بار اعلام می‌کنم که فراموش نکنید چطور فصل را آغاز کردیم. بدون بازیکن و با شرایط دلار که برای کشور به وجود آمد؛ بازیکنانی که از قبل گفتند می‌مانند، اما با تحت تاثیر قرار گرفتن از افرادی که می‌شناسید، اینجا نماندند.

 

سرجیو تصریح کرد: فکر می‌کردیم شیمبا، مگنو، آگستو و ابراهیم‌‌زاده می‌مانند و ۶ بازیکن دیگر هم جذب می‌کنیم. در این صورت کار راحت‌تری داشتم ولی واقعیت این است که بازیکنان ما همین‌ها هستند و من همیشه از آنها حمایت می‌کنم.

 

او یادآور شد: کسانی هستند که سازماندهی می‌کنند تا علیه تیم شعار بدهند و کار را خراب کنند. می‌خواهم به هواداران اعلام کنند که این تیم صنعت نفت آبادان است؛ به ورزشگاه بیایید و از بازیکنان حمایت کنید تا دوباره این تیم به جمع ۴ تیم برتر جام حذفی راه پیدا کند.

 

سرمربی صنعت نفت با اشاره به انتقادات علیه این باشگاه تاکید کرد: صنعت نفت بزرگتر از عیسی‌زاده یا سرجیو است، بنابر این بازیکنان را حمایت کنید تا فردا نتیجه خوبی بگیریم. هر وقت من را نخواستند پولی که تا الان کار کرده‌ام را می‌گیرم و می‌روم. من از آن دسته مربیانی نیستم که التماس کنم و بمانم. کسی نمی‌گوید که عیسی‌زاده یا سرجیو در نیمه نهایی هستند و همه میگویند که صنعت نفت به نیمه نهایی جام حذفی راه یافت.

 

سرجیو ادامه داد: شاید عده‌ای دوست نداشته باشند تیم به نیمه نهایی صعود کند و می‌خواهند بگویند که فقط ما توانستیم این کار را انجام دهیم. هواداران برای ما خیلی مهم هستند. من به همه احترام می‌گذارم، خواهش می‌کنم همه برای بازی فردا بیایند و از صنعت نفت آبادان حمایت کنند.

او در خصوص مصدومان تیمش برابر سایپا عنوان کرد: حسین بغلانی کسالت دارد و امروز هم استراحت کرد.

دیدگاه‌ها