کد خبر : 1574324 | 16 آذر 1397 ساعت 18:31 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: راه غلبه بر پپ گواردیولا؟ نمی دانم!

مائوریتسیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است منچسترسیتی در حال حاضر بهترین تیم اروپا است.

ساری: راه غلبه بر پپ گواردیولا؟ نمی دانم!


به گزارش "ورزش سه"، چلسی که فصل را فوق العاده شروع کرده بود، در هفته های اخیر نتایج خوبی نمی گیرد و حالا در آستانه دیدار حساس در لندن برابر منچسترسیتی، مائوریتسیو ساری معتقد است تیمش باید با سبک جدیدی بازی کند.

 

شرایط بازیکنان: "در حال حاضر در ترکیب چلسی هیچ بازیکن مصدومی وجود ندارد و همه می توانند در دیدار برابر سیتی بازی کنند."

 

1361375

 

نتایج اخیر چلسی: "من فکر می کنم چلسی در مدیریت جریان بازی دچار مشکل شده و در دو بازی آخر ما شرایط دشواری داشته ایم. در دیدار برابر فولام ما خوش شانس بودیم که گل نخوردیم اما این اتفاق در بازی مقابل ولورهمپتون برعکس شد زیرا هر دو شوت در چارچوب آنها تبدیل به گل شد.

 

هنگامی که شیوه بازی تیم خود را تغییر می دهید باید ذهنیت تیمی نیز تغییر کند و این اتفاق باید در مورد 25 بازیکن رخ دهد. بنابراین همانطور که در تیم هایی چون لیورپول و منچستر سیتی دیدیم این کار بسیار دشوار است اما پس از حل این مشکلات شما می توانید تغییراتی مهم ایجاد کنید. شما نمی توانید ذهنیت تیم خود را در یک روز تغییر دهید و این اتفاق روز به روز رخ می دهد و داستانی طولانی دارد."

 

چگونه می توان گواردیولا را شکست داد؟ "واقعا نمی دانم. من در تمامی بازی ها برابر گواردیولا شکست خورده ام و شما باید این سوال را از شخص دیگری بپرسید."

 

1361374

 

دیدار برابر سیتی: "این مسابقه برای ما واقعا بسیار مهم است. ما می دانیم دیدار بسیار دشواری پیش رو داریم زیرا سیتی شاید بهترین تیم اروپا باشد. غلبه بر سیتی در بخش اعظمی از زمان بازی کار آسانی نیست اما در فوتبال هر چیزی ممکن است. ما فصل را خوب شروع کردیم اما اکنون با مشکلات زیادی مواجه هستیم و باید با روش جدیدی بازی کنیم."

دیدگاه‌ها