کد خبر : 1574337 | 16 آذر 1397 ساعت 19:19 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

پایان شاعرانه رییس بازنشسته فدراسیون کاراته

فرجی بعد از برکناری نامه خداحافظی نوشت!

رییس پیشین فدراسیون کاراته با انتشار پیامی از جامعه کاراته قدردانی و خداحافظی کرد.

فرجی بعد از برکناری نامه خداحافظی نوشت!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که محمدصادق فرجی نزدیک به 2 سال دیگر از دوره 4 ساله ریاستش باقی مانده بود، به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشسته ها از سمتش کنار رفت.


با اینکه تا دیروز اخباری مبنی بر استعفای فرجی به گوش نمی رسید، امروز وزیر ورزش در حکمی محسن آشوری، دبیر فدراسیون را به عنوان سرپرست و جانشین فرجی معرفی کرد. با این حال در متنی که رییس پیشین فدراسیون کاراته روی سایت فدراسیون منتشر کرده، مدعی شده که خودش استعفا داده و از سمتش کنار رفته است.


رییس کنار رفته فدراسیون کاراته بعد از پایان کارش متنی را منتشر کرد و از اهالی این رشته خداحافظی کرد.


بسم الله الرّحمن الرّحیم
باعرض سلام و احترام
خداوند متعال را شاکرم که بر من منت نهاد و فرصتی دوباره رقم زد تا بار دیگر، بخشی از عمر خویش را در میان شما بزرگواران، دوستان عزیز، همکاران گرامی، پیشکسوتان محترم و جمع خانواده بزرگ کاراته سپری کنم.


در طی مدتِ کمتر از 2 سالی که توفیق خدمت حاصل شد، در سایه همدلی، تلاش و پشتکارِ بی منت وحمایت همه جانبه جامعه بزرگ کاراته، موفقیتهای درخور و ارزشمندی به سرانجام رسید.؛


کسب ۱ طلا و ۴ نقره پس از ۳۶ سال آن هم از ۵ فرصت ممکن در بازی های جهانی در سال ۲۰۱۷، قهرمانی در هر چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان نخستین بار در آسیا، کسب ۸ مدال از ۸ فرصت ممکن در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، کسب ۴ مدال از ۵ فرصت ممکن در بازی های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین و کسب جایگاه نائب قهرمانی در مجموع مدال ها و نشان برنز تاریخی کاتای تیمی مردان، نخستین بار پس از ۴۸ سال و سومین بار پیاپی ایستادن بر سکوی قهرمانی کومیته تیمی پیکارهای جهانی در سال ۲۰۱۸ و همچنین قهرمانی ها در رقابتهای مهمِ لیگ های جهانی کاراته وان، کسب کرسی های بین المللی و فراهم اوردن زمینه های فراتر،از جمله افتخاراتی است که در همین مدت کوتاه به کاراته ایران تعلق گرفت؛ افتخاراتی که جز با تلاش و انگیزه و تعامل باسایر قسمتها و دستگاهها محقق نشد و انشاءالله که با حرکت قطار کاراته بر همین ریل و مسیر، شاهد توفیق روزافزون قهرمانان سرافزارمان، خصوصاً در بازیهای المپیک 2020 باشیم. در کنار این مدال اوریها در حوزه قهرمانی، شاهد رشد و شکوفایی در بخش های دیگر از جمله توسعه همگانی، برگزاری کارگاه های آموزشی با رویکرد دانش افزایی و یکسان سازی و وحدت رویه، راه اندازی سایت سامانه الکترونیک فدراسیون بمنظور جمع آوری و مشخص شدنِ اطلاعات و داده های مربوطه، بازنگری و تدوین آیین نامه ها و همچنین اساسنامه فدراسیون کاراته و بازسازی سالن و نیز سایت اداری فدراسیون، پرداخت معوقات مالی، افزایش چشمگیر اعتبارات فدراسیون و سایر اقدامات مفید دیگری، که جز با همکاری و تلاش شما بزرگواران و حمایت همه جانبه و نگاه مثبت مسئولین وزارت و کمیته ملی المپیک مقدور نبود، به انجام نمی رسید.


یقیناً در این مدت از آموزه های انسانی، اخلاقی و فنی شما نصیب اینجانب شد که باعث افتخار بنده بوده است. ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف یکایکِ شما دوستان، مسئولین کمیته های مختلف فدراسیون و همچنین روسای همراه و عزیز هیاتها و سبک ها، بخصوص همکاران صدیق خودم، کادر و اعضای افتخارآفرین تیم های ملی و اصحاب رسانه، از خداوند متعال نعمات بیکران برایتان آرزومندم. با توجه به اینکه از این تاریخ، توفیق ادامه خدمت در خانواده کاراته را ندارم، همچنان در خدمت جامعه کاراته خواهم بود و با امید به اینکه اگر قصوری بوده، از صمیم قلب بخشیده و بنده را حلال فرمایید، همگی را به رب العالمین می سپارم.


در پایان برای برادر ارجمندم جناب آقای محسن آشوری؛ این مرد بزرگوار و بسیار پر تلاش، نهایت موفقیت و بهروزی را در تمامی صحنه ها و مراحل زندگی و شغلی، از خداوند متعال خواهانم.
خدایا، سرنوشت مرا خیر بنویس؛ تقدیری مبارک تا هر چه را که تو دیر می خواهی زود نخواهم و هر چه را که تو زود می خواهی دیر نخواهم.

دیدگاه‌ها