کد خبر : 1575247 | 20 آذر 1397 ساعت 11:05 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش: اکنون وقت رستگاریست

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی پیام تازه ای را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

کی‌روش: اکنون وقت رستگاریست

به گزارش "ورزش سه"، در تازه ترین پیام کارلوس کی روش می خوانیم: « دیگر زمان این نیست که نسبت به وظایف خود سهل انگار و ‌یا راحت طلب باشیم. وقت رستگاریست، الان زمان این است که با تمرکز، تعهد و اراده به اهدافمان برسیم.  برای رسیدن به موفقیت باید از تمام تهدیدات و فداکاری های سفر لذت ببریم. یا صعود می‌کنید و بالا می‌روید و می‌درخشید، یا نه؛ شکست می‌خورید و به اعماق تاریکی فرو می‌روید.»

 

کارلوس کی روش این پیام را بعد از آن منتشر کرد که 35 بازیکن را برای حضور در جام ملت های آسیا لیست کرده است. البته از جمع 35 بازیکنی که دیروز نامشان برای همراهی تیم ملی در جام ملت ها منتشر شده است 12 بازیکن خط خواهند خورد و در نهایت تیم ملی با 23 بازیکن راهی امارات خواهد شد. کشوری که میزبان جام ملت های آسیا در سال 2019 است.

 

تیم ملی بیش از 4 دهه است که در جام ملت ها قهرمان نشده است و بر اساس استراتژی تعیین شده از سوی کارلوس کی روش در جام ملت های آسیا 2019 به دنبال قهرمانی است. سرمربی تیم ملی پیش از این هم در پیام های مشابه گفته بود در جام ملت ها کسب عنوان نایب قهرمانی هم ناکامی است و موفقیت تنها با قهرمانی در جام ملت ها معنی پیدا می کند. به زعم او دومی در جام ملت ها موفقیت به حساب نمی آید.

دیدگاه‌ها