کد خبر : 1575390 | 20 آذر 1397 ساعت 18:47 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار جشن سرخ‌ها روی سکوهای جهنمی یادگار

تراکتور 100 هزار نفری حریف می‌طلبد

هواداران تراکتورسازی در آخرین بازی نیم فصل اول می‌توانند رکورد بی نظیری خلق کنند؛ آنها خوب می‌دانند با حضور همه جانبه در استادیوم یادگار می‌توانند زمینه را برای یک برد دیگر فراهم کنند.

تراکتور 100 هزار نفری حریف می‌طلبد

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی این روزها به تیمی تبدیل شده که هوادارانش دوست دارند؛ تیمی که از 5 مسابقه گذشته 4 برد و یک تساوی مقابل پرسپولیس به دست آورده و حالا به دنبال پایانی خوش در نیم فصل اول است. شاگردان محمد تقوی در بازی‌های گذشته مقابل سپیدرود، پیکان، ذوب‌آهن و پارس جنوبی جم به برد رسیدند و در دیدار با پرسپولیس جایی که اشتباهات داور هم به ضررشان بود به تساوی بدون گل رضایت دادند و این نتایج فوق العاده آنها را به یک مدعی قهرمانی تبدیل کرده است.


تراکتور حالا باید روز جمعه در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان باشد؛ فولاد اگرچه امسال نتایج خوبی کسب نکرده اما در بازی با تراکتورسازی یک برگ برنده بزرگ دارد. آنها به تازگی افشین قطبی را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیدند و شوک حضور سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال می‌تواند روی قرمزپوشان خوزستانی تاثیر مثبت بگذارد.


قطبی در شرایطی به فوتبال ایران برگشته و هدایت فولاد را برعهده گرفته که کاراکتر او می‌تواند به جذابیت لیگ کمک کند و از این رو در بازی با تراکتورسازی به واسطه تقابل‌هایی که او با شاگردان سابقش در تیم ملی و نفرات کنونی تراکتورسازی خواهد داشت، حساسیت مسابقه بالا می‌رود. از سوی دیگر تراکتوری‌ها نیز با درک شرایط موجود در اردوی حریف خود خوب می‌دانند که اگر می‌خواهند در کورس قهرمانی باقی بمانند و شانس‌شان را برای صدرنشینی افزایش بدهند نیاز به کسب 3 امتیاز این مسابقه خانگی دارند.


نکته قابل توجه در این مسابقه حضور پرتعداد هواداران تراکتورسازی خواهد بود. طرفداران تراکتورسازی از ابتدای فصل با واگذاری این تیم به بخش خصوصی و جذب نفرات مطرح تقریبا در همه بازی ها حضور حداکثری در یادگار داشتند و تیم خود را به پرتماشاگرترین تیم لیگ‌هجدهم تا پایان هفته چهاردهم تبدیل کرده اند. این در حالی است که تیم های پایتخت نشین نتوانستند به این رکورد جالب در لیگ‌برتر امسال دست پیدا کنند. این رکورد درحالی خلق شده که تی‌تی ها در هفته دوم لیگ برتر از  حضور در ورزشگاه و تماشای دیدار با نساجی محروم بودند اما در مسابقات بعدی برای تراکتور سنگ تمام گذاشتند. از سوی دیگر طرفداران تراکتورسازی در شهرهای دیگر هم همیشه حضوری قابل تامل داشته اند که نشان می دهد  تراکتور جایگاه خاصی در بین طرفداران این تیم دارد و شاید بتوان گفت که آنها به این تیم فراتر از یک باشگاه نگاه می کنند.


اوج حضور تراکتوری ها در ورزشگاه یادگار در بازی با ذوب‌آهن در هفته دوازدهم بود که یک رکورد بی نظیر را به جا گذاشتند. پرشورها مقابل ذوب آهن علاوه بر صندلی های ورزشگاه راهروها و تپه های اطراف را هم پر کرده بودند و جالب اینکه تعداد زیادی هوادار هم به صورت ایستاده تماشاگر بازی بودند تا تقریبا حدود 100 هزار نفر در ورزشگاه یادگار حاضر باشند.


از این رو احتمالا روز جمعه نیز مقابل فولاد خوزستان هواداران تراکتور رکورد دیگری را در امرحضور در ورزشگاه خلق کنند و عاملی برای موفقیت تیم شان شوند. تراکتوری ها خوب می‌دانند چقدر تیم شان در شرایط کنونی به حمایت آنها نیاز دارد و به همین خاطر احتمالا بازهم 100 هزار نفر روز جمعه به ورزشگاه یادگار می‌روند و با حمایت از سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان زمینه را برای کسب یک برد دیگر فراهم می‌کنند. اتفاقی که تراکتور را 29 امتیازی می‌کند و در جایگاه مناسبی برای شروع نیم فصل دوم قرار می‌دهد.


برآیند اتفاقات روی سکوهای یادگار امام همه را یاد روزهای خوب هواداران تراکتورسازی خواهد انداخت و در این شرایط مربیان و بازیکنان سرخ های تبریز باید قدر فرصت موجود را بدانند و در این فضای حمایتی برای کسب نتایج ایده آل تلاش کنند.

دیدگاه‌ها