کد خبر : 1575427 | 20 آذر 1397 ساعت 21:22 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: دیدار برابر یانگ بویز از اینتر مهم تر است

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، دیدار برابر یانگ بویز را برای تیمش بسیار مهم قلمداد کرد.

آلگری: دیدار برابر یانگ بویز از اینتر مهم تر است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس برای نهایی کردن صدرنشینی خود امیدوار به برتری در دیدار برابر یانگ بویز است و آلگری از بازیکنانش خواسته اهمیت این بازی را دانسته و آن را جدی بگیرند.

 

جدال با یانگ بویز: "بازی با یانگ بویز از جدال با اینتر مهم تر است زیرا ما برابر تیمی که در خانه عملکرد خوبی داشته باید برای صدرنشینی بازی کنیم و برای ما رسیدن به این امر بسیار مهم است.

 

1357990

 

یوونتوس با جدیت در این دیدار حاضر خواهد شد زیرا بازیکنان در مورد اهمیت بازی با یانگ بویز مسئول هستند. نتیجه ضعیف در این دیدار تاثیر بدی روی تیم ما خواهد داشت و قابل پذیرش نیست زیرا ابتدای هفته بعد ما با تورینو بازی داریم و باید در آن دیدار نیز نتیجه بگیریم.

 

حتی اگر حریف از نظر تکنیکی از شما پایین تر باشد، ما نباید این بازی را آسان بگیریم زیرا نتیجه این رفتار، ترک زمین با استخوان های شکسته خواهد بود پس هیچ بهانه ای در مورد دیدار با یانگ بویز وجود نداشته و ما به دنبال پیروزی هستیم."

 

شرایط بازیکنان: "اگر این بازی ساده بود رونالدو و سایر بازیکنان استراحت می کردند. بنتانکور و رونالدو در این دیدار فیکس خواهند بود اما من در مورد دیگر پست ها فردا تصمیم می گیرم. برناردسکی و داگلاس کاستا شرایط بسیار خوبی داشته و هر دو آماده هستند اما ما باید به فکر بازی با تورینو هم باشیم و البته کیه لینی در این دیدار غایب خواهد بود."

دیدگاه‌ها