کد خبر : 1578480 | 03 دی 1397 ساعت 09:14 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب انتقال ستاره‌ های آینتراخت به بایرن

در حالیکه شایعات زیادی درباره‌ی پیوستن لوکا جوویچ و آنته ربیچ دو ستاره‌ی پرفروغ آینتراخت فرانکفورت به بایرن مونیخ شنیده می‌شود رئیس این باشگاه شایعات را تکذیب کرد.

تکذیب انتقال ستاره‌ های آینتراخت به بایرن

به گزارش "ورزش سه"،  پیتر فیشر رئیس باشگاه آینتراخت فرانکفورت درحالیکه این روزها شایعات درباره‌ پیوستن دو ستاره‌ی پرفروغ تیمش در فصل جاری لوکا جووویچ و آنته ربیچ به بایرن مونیخ بسیار بالا گرفته، احتمال پیوستن این دو به بایرن را در آینده‌ی نزدیک غیرممکن دانست. آقای فیشر اما درباره آینده بلندمدت این دو ستاره گفت:" ما برای نگه داشتن آنها هر کاری از دست‌مان برآید انجام خواهیم داد و شکی نیست که اگر به رقابتهای اروپایی راه پیدا کنیم این کار برایمان ساده‌تر خواهد شد".

 

1366303

 

 

 

ولی حتی آقای فیشر هم می‌داند که با فرا رسیدن تابستان آینده نگه داشتن این دو ستاره‌ پرفروغ در فرانکفورت بسیار دشوار خواهد بود چرا که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از هم اکنون از علاقه خود برای جذب آنها خبر داده‌اند.

 

این در حالی است که نیکو کوواچ سرمربی بایرن مونیخ اخیراً درباره‌ی جوویچ ستاره 21ساله صرب آینتراخت گفته بود که مطمئن است او می‌تواند به فوتبالیستی در کلاس جهانی تبدیل شود و شک ندارد که او در آینده در باشگاهی بسیار بزرگ و در کلاس جهانی بازی خواهد کرد. کوواچ در همان مصاحبه چند دقیقه بعدتر به این اشاره کرده بود که بایرن مونیخ باشگاهی در کلاس جهانی است. این صحبتهای کوواچ باعث شد بسیاری از رسانه‌ها از قریب الوقوع بودن انتقال جوویچ به بایرن صحبت کنند.

 

1366300

 

اما رئیس باشگاه آینتراخت در پاسخ به سوالی درباره‌ی انتقال جوویچ و ربیچ به بایرن مونیخ به اشپورت1 گفت:" جوویچ و ربیچ؟ نمی‌دانم پول بایرن برای خرید هر دوی آنها کفایت می‌کند یا نه. ولی اگر یک روز پیشنهاد آنها به دفتر من برسد می‌دانم که ترجیح می‌دهم کدام یکی را نگه دارم".

 

 

دیدگاه‌ها