کد خبر : 1584222 | 26 دی 1397 ساعت 09:08 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

رویارویی تیری آنری و پاتریک ویرا در لوشامپیونا

با شروع دیدار دو تیم موناکو و نیس در لوشامپیونا، تیری آنری و پاتریک ویرا، دو اسطوره فرانسوی آرسنال برای اولین بار به عنوان مربی به مصاف هم خواهند رفت.

رویارویی تیری آنری و پاتریک ویرا در لوشامپیونا

به گزارش "ورزش سه"، تیری آنری و پاتریک ویرا، دو اسطوره فرانسوی باشگاه آرسنال که سالها در این تیم همبازی بودند و در کنار هم برای توپچی‌های لندن خوش می‌درخشیدند، حالا برای اولین بار به عنوان دو مربی روبروی هم خواهند ایستاد. این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که تیم‌های تحت هدایت این دو، موناکو و نیس، در لوشامپیونا به مصاف هم بروند. اتفاقی که روز چهارشنبه خواهد افتاد و موناکو میزبان نیس خواهد بود.

 

تیری آنری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت او و هم‌تیمی‌اش مسلماً زمانی که به عنوان دو رقیب در مقابل هم قرار بگیرند، به صورت جدی رقابت خواهند کرد. آنری و ویرا دو ستاره آرسنالی بودند که به شکست‌ناپذیرها مشهور بود، تیمی که با هدایت آرسن ونگر، بدون حتی یک شکست، نام خود را به عنوان یکی از بهترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر به ثبت رساند.

 

اما در حالی که موناکو با هدایت تیری آنری در قعر جدول به سر برده و با خطر سقوط مواجه است، پاتریک ویرا توانسته در اولین فصل حضور در نیس، به عنوان سرمربی، برای این تیم در میانه‌های جدول جایگاه مطمئنی دست و پا کند.

 

آنری درباره این دیدار گفت:" ویرا دوست من است و من او را تحسین می‌کنم. ویرا نه تنها فوتبالیست بزرگی بود بلکه مرد بزرگی هم هست و این بازی نظر من را درباره او تغییر نخواهد داد. ولی در این بازی مهمترین چیز، جدال موناکو و نیس است و نه رقابت آنری و ویرا. برای همین ما با هم رقابت خواهیم کرد و وقتی داخل زمین هستیم از همدیگر خوشمان نخواهد آمد".

 

 

 

دیدگاه‌ها