کد خبر : 1587248 | 07 بهمن 1397 ساعت 18:45 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

12 تغییر در حاشیه دریای خزر

سپیدرود و نساجی، یکی جوشان و دیگری آرام!

دو تیم نساجی مازندران و سپیدرود رشت با پشت سر گذاشتن تعطیلاتی موفق برای درخشش در نیم فصل دوم آماده می‌شوند.

سپیدرود و نساجی، یکی جوشان و دیگری آرام!

به گزارش "ورزش ‌سه"،   روز به روز به انتهای تعطیلات زمستانی نزدیک می‌شویم و اکثر تیم‌های لیگ برتری پروسه جذب بازیکنان خود را به اتمام رساندند و حالا در صدد هماهنگی بازیکنان خود برآمده‌اند. در این بین سپیدرود رشت با جذب هشت بازیکن بیشترین تحرک را در نقل و انتقالات داشته و نساجی هم روزهای پرتلاطمی را پشت سر می‌گذارد. 

 

*سپیدرود، تغییر کلی شکل تیمی با تفکرات جادوگر


سرخپوشان رشتی با جذب هشت بازیکن تا به اینجا فعال‌ترین تیم نقل و انتقالات زمستانی هستند. اولین خرید کریمی برای تیمش پیام صادقیان بود. هافبک سابق عثمانلی اسپور ترکیه که با فسخ قرارداد راهی رشت شد تا زوج محبوبش با جادوگر را تشکیل بدهد. امیر منصوریان از پدیده، لوکا نوزادزه و حامد محمودی سه بازیکنی هستند که کادر فنی برای ترمیم خط دفاع به خدمت گرفته است. خط دفاع سپیدرود در نیم فصل اول لیگ هجدهم با دریافت 26 گل عنوان بدترین را در اختیار گرفت و حالا با جذب سه بازیکن به دنبال تقویت است. در این بین شنیده می‌شود تا آخر هفته یک مدافع راست دیگر باز هم از کشور گرجستان به عضویت سپیدرود درمی‌آید. 


حمید طاهرخانی، محمد علیزاده و کومیشوکو ساحل عاجی سه بازیکن جوانی هستند که کریمی به خط هافبک تیمش اضافه کرده و امید دارد با اتکا به آن‌ها از قعر جدول فاصله بگیرد. فرزاد حاتمی هم تنها مهاجمی است که با نظر سرمربی تیم به لیست نیم فصل دوم اضافه شده و کار سختی برای رفع نقاط ضعفش خواهد داشت. حالا تنها مسئله‌ای که باقی می‌ماند هماهنگ کردن این تعداد بازیکن است که کار مشکلی خواهد بود و به نظر زمان زیادی می‌برد. 

 

1336339

 

*نساجی، بازگشت آرامش با آمدن آقا معلم 


بزرگترین تغییر نساجی بر روی نیمکت بود. جایی که رفت و برگشت‌های جواد نکونام آرامش را از این تیم سلب کرده بود و در نهایت با تصمیم مالکان باشگاه مجید جلالی به عنوان سرمربی انتخاب شد. بعد از آمدن جلالی، آرامش هم به جو پرتلاطم تیم بازگشت و بازیکنانی که در پی دریافت رضایتنامه و جدایی بودند به تمرینات بازگشتند. در این بین جذب توتاتزه و بازگشت حامد لک هم اوضاع نساجی را بهبود بخشید. حالا شنیده می‌شود با جذب احتمالی آرفنگ دافه پرونده فعالیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان مازنی هم بسته می‌شود. به نظر می‌رسد این تیم برای ماندن در لیگ برتر کار سختی نداشته باشد و به این مهم خواهد رسید. برخلاف دیگر نماینده سرخ شمال کشور که با تغییرات بسیار زیاد در صدد فرار از قعر جدول برای دومین سال پیاپی است که با توجه به اوضاع موجود کاری دشوار اما در دسترس به نظر می‌رسد. موضوعی که سال گذشته هم توسط علی کریمی به خوبی انجام شد.

دیدگاه‌ها