کد خبر : 1587539 | 08 بهمن 1397 ساعت 20:02 | 414.3K بازدید | 0 دیدگاه

کارلوس کی روش: اینجا پایان است؛

بازی کی‌روش با کلمات؛ خداحافظی کرد یا نه؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نشست خبری پس از دیدار با ژاپن به صورت غیر رسمی با فوتبال ایران خداحافظی کرد.

بازی کی‌روش با کلمات؛ خداحافظی کرد یا نه؟

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه دور از انتظار ۳ بر صفر مقابل ژاپن شکست خورد و رویایی طلسم شکنی چهار دهه ای خود را به دست فراموشی سپرد. بعد از این باخت، کارلوس کی روش در نشست خبری حاضر شد و به شکل غیر رسمی با فوتبال ایران و سمت خود در تیم ملی وداع کرد.

 

کی روش در این نشست به ترانه ای از سیناترا اشاره کرد و گفت: برای مردم ایران بهترین ها را آرزو می کنم. من کار خودم را انجام دادم و اینجا پایان است.


کی روش حتی وقتی برای بار دوم با سوالی پیرامون آینده اش در ایران مواجه شد، پاسخ نداد و به نکاتی مثل میراث بزرگش در فوتبال ایران که شامل بازیکنان جوان و مستعد است، اشاره کرد.

 

همچنین وقتی یک خبرنگار ایرانی از او درخواست کرد که بابت این شکست از مردم ایران عذرخواهی کند، انگشتش را به سمت او گرفت و گفت: تو باید عذرخواهی کنی. و سپس نشست خبری را ترک کرد.

 

 

1377233

 

کی‌روش بعد از شکست ایران با چهره‌ای مغموم وارد سالن کنفرانس شد؛ همه خبرنگاران چشم به قدم‌های او تا رسیدن به پشت صندلی بودند تا حرف‌های او بعد از پایان کار در جام ملت‌های آسیا را بشنوند.

 

 

1377234

 

مرد پرتغالی بدون اینکه برافروخته شود و برخلاف انتظار به منتقدین خود بتازد، راجع به بازی و عملکرد ملی پوشان اظهارات خود را آغاز کرد.

 

 

1377235

 

سرمربی تیم ملی ایران به غیر از واکنش به سئوال  جسورانه یک خبرنگار، به سایر سؤالات اصحاب رسانه با آرامش خاصی پاسخ داد.

 

 

1377236

 

و این عکس احتمالا آخرین قابی باشد که کی‌روش به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها