کد خبر : 1590830 | 22 بهمن 1397 ساعت 15:08 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

گلادیاتور جدید گرجستانی در قلب دفاعی نساجی

مدافع جدید و گرجستانی تیم نساجی مازندران در جدال با تراکتورسازی بازی بسیار خوبی از خود ارائه و تیمش را از یک شکست تلخ نجات داد.

گلادیاتور جدید گرجستانی در قلب دفاعی نساجی

به گزارش “ورزش سه” اروپایی‌ترین قلب دفاع لیگ هجدهم در نیم فصل دوم به نساجی مازندران تعلق می‌گیرد. تیمی که در نیم فصل دوم با اضافه کردن لاشا توتادزه به لیست بازیکنانش، تعداد مدافعان میانی خارجی و گرجستانی خود را به عدد دو رساند.


لاشا که سابقه بازی در کنار گولیسیانی را دارد از همان بازی اول برابر ذوب‌آهن در قلب دفاع به بازی گرفته شد و حالا در برابر تراکتورسازی هم به یکی از بازیکنان موثر تیمش تبدیل شد.


این مدافع روز گذشته توانست به خوبی همراه با دیگر همبازی خود آنتونی استوکس را کنترل کند و مانع خطر آفرینی این مهاجم زهردار شود. به خصوص در بازی هوایی که تراکتوری‌ها کمتر به آن رو آوردند؛ چون تقریبا همگی این حملات خنثی می‌شد.


اما نمایش درخشان توتادزه به دقایق آخر مسابقه بازمی‌گردد. در صحنه‌ای ساسان انصاری با نفوذ به محوطه جریمه در صحنه‌ای مشکوک توسط گلر نساجی متوقف شد. در حالی که همه منتظر شنیدن صدای سوت داور و نشان دادن نقطه پنالتی بودند، سیدعلی این صحنه را آوانتاژ داد تا توپ به شجاعی برسد. او که فرصت داشت دروازه خالی را باز کند با سدی به نام توتادزه رو به رو شد. این مدافع گرجستانی با جا گیری به موقع بر روی خط دروازه شوت مهاجم تراکتورسازی را برگشت داد و نساجی را در مسابقه نگه داشت.

دیدگاه‌ها