کد خبر : 1592486 | 29 بهمن 1397 ساعت 10:53 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

آیا فیفا دی ماه مارس از دست می رود؟

در آخرین نشست اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال بحثی در مورد انتخاب سرمربی برای تیم ملی نشد!

آیا فیفا دی ماه مارس از دست می رود؟

به گزارش "ورزش سه"، وقتی مازیار ناظمی توئیت کرد که مربیان خارجی برای تیم ملی صف کشیده اند انتظار می رفت فدراسیون فوتبال به سرعت جانشین کارلوس کی روش را مشخص کند اما آنطور که از شواهد امر پیداست فدراسیون فوتبال به این سرعت برای تیم ملی مربی انتخاب نخواهد کرد.

 

در نشست هیات رییسه حمید استیلی گزارشی از تیم امید ارایه داد و ضمن تشکر از فدراسیون فوتبال و باشگاه ها اعلام کرد تمرینات تیم امید از 11 اسفند آغاز می شود و کرانچار انتظار دارد در این اردو همه بازیکنان حاضر شوند چرا که این آخرین اردوی تیم امید است که منجر به بازی های مقدماتی المپیک 2020 می شود. تیم امید همان طور که اشاره شد در دهه اول فروردین ماه در روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم های عراق، یمن و ترکمنستان مسابقه خواهد داد.

 

تیم ملی در ماه مارس بر اساس برنامه از پیش تعیین شده قرار بود در تورنمنت چهار جانبه چین شرکت کند که اگر انتخاب سرمربی برای تیم ملی به طول بیانجامد شاید این تورنمنت را از دست بدهیم. البته تیم ملی در گذشته هم به دفعات روزهای فیفا را از دست داده بود. این احتمال وجود دارد تیم ملی در ماه های اولیه فعالیت با مربی موقت استارت بزند. مربی ای که قرار است بعد از آمدن مربی خارجی دستیار او شود.

 

گفته می شود با توجه به تنگنای مالی فدراسیون فوتبال مربی خارجی تیم ملی نزدیک به بازی های رسمی انتخاب خواهد شد تا فدراسیون فوتبال در این زمینه صرفه جویی کرده باشد. ضمن اینکه قرار است مربی برای تیم ملی انتخاب شود که دستمزد او از کارلوس کی روش پایین تر باشد.

دیدگاه‌ها