کد خبر : 1592814 | 30 بهمن 1397 ساعت 12:23 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

10میلیون تومان پاداش برای سه عنوان جهانی!

تیم ملی فوتبال ساحلی بابت کسب عنوان قهرمانی و سومی در جام بین قاره ای و سومی در جام جهانی تاکنون 10 میلیون تومان پاداش از فدراسیون فوتبال گرفته است.

10میلیون تومان پاداش برای سه عنوان جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران هم اکنون در رنکینگ آسیا در رتبه نخست قرار دارد و در جهان هم تیم دوم بشمار می رود. میزان پاداشی که برای این سه عنوان جهانی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال ساحلی از سوی فدراسیون فوتبال در نظر گرفته شده است 45 میلیون تومان است که از این جمع 10 میلیون تومان به ساحلی بازان پرداخت شده است.

 

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی فوتبال ساحلی در سال 2017 به عنوان سومی دست پیدا کرد و همان طور که اشاره شد در جام بین قاره ای عنوان قهرمانی در سال 2018 برای ایران به دست آمد و شاگردان اوکتاویو پیش از این هم در جام بین قاره ای سوم شده بود.

 

پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی این خبر را تایید می کند و از فدراسیون فوتبال درخواست کرده است پاداش باقی مانده بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی را تا پیش از اعزام تیم به تایلند پرداخت کند.

 

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به زودی عازم تایلند می شود تا در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی 2019 پاراگوئه شرکت کند. خبر دیگر از تیم ملی فوتبال ساحلی اینکه سفر تدارکاتی این کشور به برزیل به دلیل مشکلات مالی لغو شده است.

 

دیدگاه‌ها