کد خبر : 1593197 | 01 اسفند 1397 ساعت 18:45 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

کشف جدید علی منصور در خط حمله

اوساگونا، نینجایی از نیجریه برای منصوریان (عکس)

منصوریان ستاره‌ای جدید از کشورهای آفریقایی کشف کرده؛ مهاجمی که یک تنه ذوب‌آهن را در آسیا بالا برد و به مرحله گروهی رساند تا پنجمین سال پیاپی یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان باشند.

اوساگونا، نینجایی از نیجریه برای منصوریان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اوساگونا از نیجریه؛ جدیدترین کشف منصوریان برای فوتبال ایران است. مربی که در نفت، استقلال و حالا  ذوب‌آهن اصفهان بازیکنان خارجی خوبی را استخدام کرده و از آن‌ها استفاده می‌کند. پادوانی و کارلوس سانتوز برزیلی دو مدافع برزیلی منصوریان در نفت بودند و زوج خط دفاعی او در استقلال را هم پادوانی و رابسون باز هم از برزیل تشکیل می‌دادند.


اما او در ذوب‌آهن ترک عادت کرده و یک مهاجم سرحال به ترکیب اضافه کرده است. کریستین اوساگونا از نیجریه که یک فصل ناموفق را در ام صلال قطر پشت سر گذاشته و قبل از آن در تیم فوتبال مشلان بلژیک تنها یک گل به نام خود ثبت کرده بود به اصفهان آمد تا مشکل گلزنی سبزپوشان را حل کند.

 

1383847


این مهاجم سیه چرده در اولین تجربه خود 30 دقیقه فرصت برای عرض اندام مقابل نساجی پیدا کرد و می‌توانست بر روی چند شوت دروازه لک را باز کند که این اتفاق رخ نداد. اما چند روز بعد با تصمیم منصوریان او از ابتدا مقابل الکویت قرار گرفت تا در دقیقه 110 با ضربه سر، بلیت قطر را برای ذوب‌آهن رزرو کند.


با این حال جدال حساس با الغرافه روز موعود برای اوساگونا بود تا جواب اعتماد سرمربی جوانش را بدهد. این مهاجم 28 ساله که با هوشمندی فضای خالی بین مدافعان را پوشش می‌دهد در نیمه دوم از برگردون بی هدف هادی محمدی استفاده و با توجه به غفلت مدافعان میزبان گل اول تیمش را ثبت کرد. در صحنه گل سوم هم خود اوساگونا فرصت داشت یک دقیقه قبل دبل کند اما ضربه بغل پای او را گلر میزبان به کرنر فرستاد تا همین ضربه در ادامه با ضربه سر او و شوت نژاد مهدی به گل سوم و صعود سبزپوشان تبدیل شود.

دیدگاه‌ها