کد خبر : 1593634 | 03 اسفند 1397 ساعت 17:26 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

الدحیل دست به دامان الریان برای صدرنشینی

با توجه به بازی های فردا در لیگ ستارگان قطر احتمال دارد که صدرنشین این لیگ تغییر پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، فردا درادامه رقابت های لیگ ستارگان قطر دو بازی بسیار حساس برگزار می شود.


 در حالی که تنها 6 هفته به پایان لیگ ستارگان قطر باقی مانده است فردا دو دیدار حساس در چهار چوب این رقابت ها برگزار خواهد شد .
طبق برنامه، فردا در ساعت 19:40 دقیقه تیم فوتبال السد  که در حال حاضر با 41 امتیاز در جایگاه اول جدول رده بندی قرار دارد در یک دیدار حساس که به الکلاسیکو فوتبال قطر معروف است باید در زمین الریان قطر به مصاف این تیم برود .


از طرفی تیم فوتبال الدحیل که با 39 امتیاز نزدیک ترین رقیب تیم السد به شمار می آید در ساعت 17:20 با هدایت سرمربی جدیدش روی فاریا پرتغالی باید به زمین الغرافه برود و در صورت برد مقابل تیم بحران زده الغرافه موقتا به صدر جدول لیگ می رسد تا منتظر نتیجه دیدار الریان و السد باشد.

 

1384345


این در شرایطی است که تیم فوتبال الغرافه بعد از شکست تلخی که در مقابل ذوب آهن متحمل شد سرمربی خود را برکنار کرده و به نظر نمی رسد الدحیل کار سختی در بازی فردا داشته باشد.

السد قطر در صورت کسب تساوی هم علی رغم اینکه روند پیروزی هایش قطع خواهد شد اما با توجه به تفاضل گل بسیار خوبش می تواند صدرنشینی خود را حداقل به مدت یک هفته دیگر تمدید کند .


به نظر می رسد این رقابت پایاپای بین دو تیم الدحیل و السد تا آخرین هفته لیگ ادامه پیدا کند و در هفته 21 به اوج خودش برسد. چرا که در آن هفته السد باید در ورزشگاه خانگی الدحیل به مصاف این تیم برود و آن نود دقیقه به احتمال بسیار زیاد تکلیف قهرمان لیگ ستارگان قطر را مشخص خواهد کرد.

دیدگاه‌ها