کد خبر : 1593638 | 03 اسفند 1397 ساعت 17:36 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

در غیاب کاپیتان و شجاع خلیل زاده

همه نگاه‌ها به محمد نادری در قلب دفاع پرسپولیس

در غیاب دو مدافع تاثیرگذار پرسپولیس اکنون تمام نگاه‌ها به محمد نادری در قلب دفاعی این تیم خواهد بود.

همه نگاه‌ها به محمد نادری در قلب دفاع پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، محمد نادری که با درخشش در نساجی و در ادامه تراکتورسازی موفق به تجربه حضور در فوتبال اروپا و لیگ بلژیک شد، در نقل و انتقالات زمستانی برای پوشش خط دفاعی و تقویت آن به پرسپولیس پیوست.

 

او در این فصل در دیدار مقابل فولاد خوزستان اولین تجربه خود با پیراهن پرسپولیس را پشت سر گذاشت که اشتباه داوری و شکست شاگردان برانکو ایوانکوویچ باعث شد تا تحت فشار قرار گیرد. او اما برابر پدیده مشهد و با مصدومیت سیدجلال حسینی به ترکیب بازگشت. حضور 40 دقیقه‌ای این بازیکن در شرایطی که پدیده امیدوار به تغییر جریان بازی و سود بردن از ضدحملات بود اما با اعتمادبنفس لازم از سوی نادری همراه شد تا آنها موفق به محافظت از دروازه خود شوند و در نهایت در ضربات پنالتی نیز به برتری دست یافتند.

 

اکنون اما کاملا شرایط متفاوت است؛ پرسپولیس هم سیدجلال حسینی و هم شجاع خلیل زاده را در اختیار ندارد و وظیفه سنگینی برعهده محمد نادری است تا در مسجد سلیمان مقابل تیمی که برای فرار از سقوط خواهد جنگید تیمش را از فشار حملات خارج کند. نکته مثبت شاید تنها حضور علیرضا بیرانوند در خط دروازه باشد که با تجربه بالای خود قادر است رهبری مناسبی داشته باشد.
نادری در این آزمون سخت قادر خواهد بود نشان دهد تلاش باشگاه برای جذب قرضی و شش ماهه او بی نتیجه نبوده است و قادر است در شرایط سخت تیمش را از بحران خارج کند. او در تراکتورسازی و در فصلی که آنها با محرومیت مواجه بودند، وضعیت اینچنینی را با کمبود بازیکن تجربه کرده است با این حال قدرت خطوط دیگری باعث خواهد شد تا او نگرانی بزرگی از این بابت نداشته باشد و بتوان روی عملکرد مثبت او برابر شاگردان علیرضا مرزبان امیدوار بود.

دیدگاه‌ها