کد خبر : 1593644 | 03 اسفند 1397 ساعت 17:38 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان شکست ناپذیری امپراطور با یک راهکار قدیمی

جلالی بازهم قطبی را شکست داد

مجید جلالی با پیروزی برابر فولاد نه تنها روند موفقیت های این تیم در بازی های اخیر را به پایان رساند بلکه بار دیگر نشان داد که راه پیروزی بر افشین قطبی را می داند.

جلالی بازهم قطبی را شکست داد

به گزارش" ورزش سه"، پیروزی برابر فولاد که در چهار بازی اخیرش با مربیگری افشین قطبی 10 امتیاز از پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان و پارس جنوبی گرفته بود ، برای نساجی یک نتیجه خوب و یک برد موثر در این مقطع زمانی به حساب می آید.


مجید جلالی که چهارمین بازی اش را به عنوان مربی نساجی در رقابت های نیم فصل دوم تجربه می کرد بعد از دو تساوی برابر ذوب و تراکتورسازی و یک شکست برابر پارس جنوبی ، به خوبی می دانست که تیمش به سه امتیاز این بازی سخت احتیاج دارد.


او تیمش را در این بازی با چند تغییر به میدان فرستاد و توانست روند شکست ناپذیری قطبی را به پایان برساند. جلالی البته در تنها دوئلی که با افشین قطبی ده سال قبل و در لیگ هشتم داشت نیز به پیروزی رسیده بود و حالا برای دومین بار توانست امپراطور و تیم جذابش را شکست دهد.


نساجی با این برد با ارزش با 21 امتیاز به رتبه نهم جدول رسید و حالا هم امتیاز با ماشین سازی و در فاصله سه امتیازی پارس جنوبی امیدوار است با کسب نتیجه در بازی های آینده به رتبه های بالاتری نیز برسد.

دیدگاه‌ها