کد خبر : 1593755 | 04 اسفند 1397 ساعت 10:44 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان اسپانیایی همچنان دور از میادین

رقیب پرسپولیس بدون ژاوی در کلاسیکوی دوحه

در یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ ستارگان دو رقیب دیرینه در کلاسیکوی دوحه جدالی سرنوشت ساز خواهند داشت.

رقیب پرسپولیس بدون ژاوی در کلاسیکوی دوحه

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی السد با الریان به عنوان ال کلاسیکوی دوحه همواره با حساسیت های بسیاری زیادی همراه بوده است. دو رقیب دیرینه با کل کل های فوتبالی گسترده میان مالکان و طرفداران در این سال ها برای پیشی گرفتن از یکدیگر و رسیدن به عناوین مختلف سخت تلاش کردند. امشب در هفته هفدهم لیگ ستارگان یک بار دیگر السد صدرنشین با الریان رده سومی روبرو می شود که این بازی در شرایط جدول از ارزش بسیار زیادی برخوردار است.


السد رقیب پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برای این که بتواند یکه تازی خود را ادامه بدهد نیاز مبرم به کسب برد دارد اما اوسوالدو فریرا پرتغالی برای رسیدن به این هدف با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند از جمله ادامه غیبت های مهندس اسپانیایی در میانه میدان. ژاوی که هفته هاست مصدوم شده است حضور در ال کلاسیکوی دوحه را از دست داد تا نگرانی ها پیرامون شرایط او در آستانه لیگ قهرمانان بیشتر از قبل شود.


مربی پرتغالی 19 بازیکن را برای بازی با الریان معرفی کرد که خبری از ژاوی در میان آنها نبود. همین اتفاق کافی بود تا الرایه از احتمال غیبت کاپیتان اسپانیایی در اولین هفته از لیگ قهرمانان آسیا خبر بدهد. با این حال بازگشت ملی پوشان السد به صورت کامل آن هم بدون مصدوم می تواند این نگرانی را به حداقل برساند.

دیدگاه‌ها