کد خبر : 1595237 | 09 اسفند 1397 ساعت 21:23 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

عالیشاه: بازی کردن در پرسپولیس سخت نیست

هافبک تیم پرسپولیس تهران می‌گوید در خصوص نیمکت نشینی‌اش هیچ عکس العمل خاصی ندارد و گوش به فرمان برانکو است.

عالیشاه: بازی کردن در پرسپولیس سخت نیست

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه پس از برتری یک بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز خیلی مهم این بازی را کسب کنیم. موقعیت‌های گلزنی خوبی ایجاد کردیم که به گل نرسیدیم. به‌هرحال برای کسب سه امتیاز، همان یک گل کافی بود. باید به همین روند ادامه دهیم.


وی درباره اینکه استقلال هم در حال نزدیک شدن به پرسپولیس در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر است، گفت: فکر می‌کنم اگر بخواهیم قهرمان شویم، نباید کاری به کار بقیه تیم‌ها داشته باشیم و از سمت هواداران هم باید بیشتر حمایت شویم.

 

بازیکن پرسپولیس در مورد فشردگی دیدارهای این تیم گفت: هر سه یا چهار روز یک بار باید بازی کنیم و خدا را شکر بازیکنان کافی در اختیار داریم. مصدومان تیم به جز چند نفری که از ناحیه لیگامنت مصدوم هستند، به میادین بازگشته‌اند و امیدوارم محسن ربیع‌خواه هم به بازی بعد برسد. شرایط بد نیست و فشردگی بازی‌ها تأثیرگذار است، اما ما کار خودمان را می‌کنیم.
وی در خصوص نیمکت نشینی‌اش در پرسپولیس گفت: اگر بخواهید من عکس العملی ندارم. در پرسپولیس بازی کردن سخت نیست ولی هر موقع آقای برانکو صلاح بداند بازی می‌کنیم.

دیدگاه‌ها