کد خبر : 1598797 | 23 اسفند 1397 ساعت 15:09 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری داوران لیگ برتر از جانشین اصفهانیان

برخی داوران لیگ برتری از صحبت های سرپرست جدید کمیته داوران در یک کلاس توجیهی دلخور شده اند و قصد دارند در این خصوص با مهدی تاج دیدار کنند.

دلخوری داوران لیگ برتر از جانشین اصفهانیان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از استعفای فریدون اصفهانیان از ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال مهدی تاج در اقدامی سریع علیرضا سهرابی که رییس کمیته داوران فوتسال بوده را به عنوان سرپرست جدید این کمیته منصوب و او نیز کارش را سریعا آغاز کرد.


سهرابی بعد از جلسه ای که دوروز پیش با رییس فدراسیون فوتبال داشت، در کلاس توجیهی که روز سه شنبه با حضور داوران لیگ برتری برگزار شد، شرکت کرد. در این کلاس او دقایقی برای داوران لیگ برتر صحبت کرد و حرف هایی را بر زبان آورده که ظاهرا به مذاق داوران خوش نیامده است.


سرپرست جدید کمیته داوران که طی روزهای گذشته با انتقادهایی درباره اینکه سابقه قضاوت در فوتبال ندارد مواجه شده و دراین باره در کلاس توجیهی با داوران صحبت هایی انجام داده است. در این باره شنیده می شود صحبت هایی که او انجام داده به مذاق برخی داوران خوش نیامده و آنها قصد دارند با مهدی تاج در این خصوص حرف بزنند.


در این باره گفته می شود تعدادی از داوران لیگ برتری در پایان کلاس روز سه شنبه تصمیم گرفتند طی روزهای آینده و قبل از تعطیلات نوروز نزد مهدی تاج بروند و با او بابت رفتارهای سهرابی گلایه کنند. اتفاقی که می تواند به منزله یک کودتا علیه فردی باشد که هنوز یک هفته نیست سمت جدیدش در فدراسیون فوتبال را تحویل گرفته است.
باید منتظر ماند و دید بعد از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر در این خصوص چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 

دیدگاه‌ها