کد خبر : 1599455 | 26 اسفند 1397 ساعت 11:57 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

باید استقلال خوزستان را ببریم

منصوریان: با حرف بونوچی به بازیکنانم تذکر دادم

سرمربی تیم ذوب آهن می‌گوید بازیکنانش نباید بازی با استقلال خوزستان را دست کم بگیرند و در باد برد های بزرگ قبلی باشند. چون در این صورت موفق نخواهند بود.

منصوریان: با حرف بونوچی به بازیکنانم تذکر دادم

به گزارش "ورزش سه" تیم ذوب آهن اصفهان عصر امروز در دیداری حساس میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. مسابقه ای که شاگردان منصوریان در صورت کسب برد از آن علاوه بر فرار از انتهای جدول، روحیه مناسبی برای تقابل با سپاهان در دربی نوروزی پیدا می کنند.


اما روز گذشته کنفرانس مطبوعاتی این دیدار غایب سرشناسی به خود می دید. علیرضا منصوریان که همیشه مقابل خبرنگاران قرار گرفته و به سوالات آنها پاسخ می‌دهد این بار برخلاف رویه همیشگی در سالن کنفرانس غیبت داشت تا برای خبرنگاران تعجب برانگیز باشد. حال او در گفتگو با خبرنگار ما علت غیبتش را برگزاری تمرین در همان ساعت می داند و می گوید:


ساعت تمرینی تیم ذوب‌آهن طبق برنامه ریزی کادرفنی در همان ساعتی برگزار می شد که هیئت فوتبال کنفرانس مطبوعاتی ترتیب داده بود. من هم با توجه به اینکه بازی بسیار حساسی پیش رو داریم ترجیح دادم بر سر تمرین بمانم و مستقیم کار شاگردانم را زیر نظر داشته باشم. اهالی رسانه از رابطه خوب من با این قشر خبر دارند و مطمئناً این کار من را درک خواهند کرد و ان‌شالله بعد از بازی در خدمت شما خواهم بود.


منصوریان در خصوص بازی با استقلال خوزستان و سختی آن نیز گفت: با توجه به آنالیزی که از استقلال انجام دادیم جایگاه واقعی این تیم را در انتهای جدول نمی‌دانیم. تیم فنی و با ارائه یک بازی خوب که کار ما را سخت می‌کند. این تیم نمایش انتحاری دارد و حالا که در انتهای جدول است چیزی برای از دست دادن ندارد و مطمئناً برای کسب امتیاز و حمله به ما در زمین حاضر می‌شود. اما بازیکنان جوان من هم به طور کامل برای این دیدار آماده هستند و از اهمیت کسب سه امتیاز این دیدار و تاثیر آن در وضعیت جدولی با خبر هستند.


وی در ادامه گفت: به بازیکنانم تذکر بسیار مهمی دادم که این بازی را به هیچ وجه دست کم نگیرند و در باد برد های بزرگ قبلی نباشند. زیرا اگر در این مسابقات موفق نباشیم شیرینی آن برد های قبلی هم از بین می‌رود و تقریبا کارمان بی‌اثر می‌شود. به همین دلیل از بازیکنان با تجربه و همچنین جوانم خواستم با تمام وجود مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرند و برای برد تلاش کنند. در همین راستا در رختکن حرفی از بونوچی، مدافع یوونتوس برای آنها بازگو کردم. این مدافع بزرگ همیشه به هم تیمی هایش و همچنین رسانه ها می‌گوید بعد از کسب برد های بزرگ تنها تا ۱۲ آن شب فرصت داریم شادی کنیم و از آن به بعد باید به فکر بازی بعدی خود و کسب برد در آن باشیم. نکته‌ی بسیار مهم که بازیکنان جوان ما باید آن را درک کنند و به دنبال موفقیت هرچه بیشتر از ذوب‌آهن باشند.


منصوریان در انتها نیز گفت: برنامه فشرده ای داریم و تقریبا هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم. حالا هم به دنبال کسب سه امتیاز حساس از استقلال خوزستان هستیم تا با روحیه ای مناسب به تعطیلات عید رفته و آماده دربی حساس اصفهان بشویم‌.

 

دیدگاه‌ها