کد خبر : 1601717 | 11 فروردين 1398 ساعت 21:53 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

شانس قهرمانی زنده ماند

لیورپول 2-1 تاتنهام؛ گل به خودی، ناجی قرمزها

لیورپول در دیداری جذاب و دراماتیک به لطف گل به خوبی توبی آلدرویرلد در دقیقه 90، تاتنهام را شکست داد و امیدهای قهرمانی اش حفظ شد.

لیورپول 2-1 تاتنهام؛ گل به خودی، ناجی قرمزها

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که روز گذشته پس از پیروزی سیتی بر فولام صدر جدول را از دست داده بود، امروز با انگیزه فراوان در آنفیلد به مصاف تاتنهام آمده بود. جدالی بسیار حساس و تعیین کننده بین تیم های دوم و سوم جدول. بازی رفت دو تیم در زمین تاتنهام با برتری 1-2 لیورپول پایان یافته بود و لندنی ها انگیزه انتقام گیری نیز داشتند.

 

 

1394254

 

 

دقیقه سه بازی تاتنهام می توانست توسط دله آلی به گل برسد اما دخالت به موقع آرنولد اجازه گلزنی به ستاره تاتنهام نداد. پس از یکی دو خطر نصفه و نیمه، میزبان دقیقه 15 به گل رسید.

اندرو رابرتسون در سمت چپ صاحب توپ شد و با یک سانتر عالی روبرتو فیرمینو را در موقعیت گلزنی قرار داد. ضربه سر تماشایی ستاره برزیلی به تور دروازه تاتنهام نشست تا لیورپول 1-0 پیش بیفتد.

 

 

1394255

 

 

سه دقیقه بعد لیورپول که خیمه سنگینی روی دروازه تاتنهام زده بود، روی شوت آرنولد می توانست به گل برسد اما ضربه او با اختلاف اندک از کنار تیر عمودی راهی بیرون شد. دقیقه 19 سادیو مانه شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد اما شوت او هم با اختلافی اندک راهی به دروازه پیدا نکرد.دقیقه 27 بازی کرنر ارسالی آرنولد به تیر برخورد کرد و راهی اوت شد.

 

 

1394259

 

 

تاتنهام که در خلق موقعیت موفق نشان نمی داد، دقیقه 32 روی شوت دله آلی دروازه لیورپول را تهدید کرد ولی توپ با اختلافی نه چندان زیاد از روی دروازه راهی اوت شد.

بهترین بخت لیورپول برای رسیدن به گل دوم را سادیو مانه ایجاد کرد اما ضربه کات دار زیبای او با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه بیرون رفت تا نیمه اول با همان یک گل به سود میزبان تمام شود.

 

 

1394253

 

 

تاتنهام نیمه دوم را هجومی شروع کرد اما اولین موقعیت این نیمه را لیورپول خلق کرد. روی یک ضربه کرنر، فن دایک با ضربه سر دروازه تاتنهام را تهدید کرد ولی توپ با اختلاف از بالای دروازه به اوت رفت.

 

 

1394267

 

 

دقیقه 55 تاتنهام تا یک قدمی گل تساوی پیش رفت. ابتدا ضربه هری کین را آلیسون برگشت داد و روی ریباند، شوت اریکسن پس از برخورد به رابرتسون راهی کرنر شد. 

 

دقیقه 68 محمد صلاح شانس خود برای گلزنی را امتحان کرد ولی ضربه او راهی به چارچوب پیدا نکرد تا یک دقیقه بعد تاتنهام به گل تساوی برسد.

 

 

1394265

 

 

یک شروع مجدد عالی از هری کین باعث شد تا تریپیر در سمت راست صاحب توپ شود. او توپ را زمینی به درون محوطه جریمه برای اریکسن فرستاد و پاس او درون شش قدم به لوکاس مورا رسید تا ضربه او گل تساوی را برای تاتنهام به همراه داشته باشد.

 

لیورپول پس از گل تساوی یکپارچه حمله شد و می توانست روی دو ضربه صلاح و آرنولد به گل برسد اما ضربه سر صلاح راهی اوت شد و شوت کات دار عالی آرنولد را هوگو لوریس راهی کرنر کرد.

 

 

1394266

 

 

در دقایق پایانی، تاتنهام روی دو ضدحمله توط سیسوکو و دله آلی دو موقعیت عالی گلزنی را از دست داد تا لیورپول با خوش شانسی در زمین خود بازنده نباشد.

 

بازی به دقیقه 90 رسیده بود که لیورپول به گل رسید. ضربه سر محمد صلاح توسط هوگو لوریس برگشت داده شد ولی توبی آلدرویرلد به اشتباه روی ریباند دروازه خودی را باز کرد و میزبان به شکلی عجیب تساوی را با برد عوض کرد.

 

 

1394272

 

 

با این پیروزی لیورپول 79 امتیازی شد و موقتا با دو امتیاز بیشتر از سیتی به صدر جدول برگشت.

 

دیدگاه‌ها