کد خبر : 1606231 | 31 فروردين 1398 ساعت 20:30 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: شاید من مربی خوبی نیستم

گنارو گتوزو، سرمربی ایتالیایی میلان، معتقد است تیمش مقابل پارما مطابق انتظار بازی نکرده است.

گتوزو: شاید من مربی خوبی نیستم

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز با دریافت گل در دقایق پایانی در خانه پارما متوقف شد تا در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان دو امتیاز مهم از دست بدهد و گتوزو مدعی شد آنها در مورد جزئیات کوچک بی دقت هستند و شاید این تقصیر وی باشد.

 

گتوزو گفت: "نیمه اول نمایش میلان خیلی ضعیف بود. پارما تمامی راه های نفوذ را روی ما بسته بود و به همین دلیل تیمم عملکرد خوبی نداشت. ما خوش شانس بودیم که موفق شدیم در نیمه دوم به گل برسیم اما بعد از گل پارما ضربات ایستگاهی زیادی به دست آورد که یکی از آنها به زیبایی تبدیل به گل شد و در نهایت من معتقدم حریف لایق کسب یک امتیاز بود.

 

1380386

 

پارما تیمی دارای ویژگی هایی خاص است و آنها با پنج بازیکن دفاع می کنند و ما می دانستیم که آنها چگونه بازی می کنند. جریان مسابقه برای هر دو تیم گرم دنبال شد، اما عزم آنها برای کسب موفقیت در این دیدار بیشتر از ما بود.

 

بازی را بسیار ساده گرفته بودیم و به عنوان مثال ضربات ایستگاهی زیادی به آنها دادیم و شاید من مربی خوبی نیستم تا که بازیکنان نمی توانند اهمیت این جزئیات کوچک را درک کنند. انتظار داشتم در خانه پارما بهتر کار کنیم اما می دانستیم رقیب مشکل سازی پیش رو داریم."

دیدگاه‌ها